الإهداءات
SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه     ضى القمر من كريزى مان : وعليكم السلام شكرا العجمى للاهداء وسلام لجميع المشرفين والاعضاء والزوار واكيد لوشا وعسوله كمان     العجمى من : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء منورين الدنيا ضى القمر وعبدالجواد وعاشقة النيل وكل أعضاء المنتدى اهلا وسهلا بكم في كريزى مان    

كلمات اغنيه تامر حسني - عاطف وفاتن 2012 كاملة

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي كلمات اغنيه تامر حسني - عاطف وفاتن 2012 كاملة
كلمات اغنيه تامر حسني - عاطف وفاتن 2012 كاملة


كلمات اغنيه تامر حسني عاطف وفاتن 2012 كاملة

كلمات اغنيه عاطشيف وفاتشين ( عاطف وفاتن )
من البوم عمر وسلمي 3

====================

منور يا ابو الكبالان

مراتك دي ام عيالك
وهي دي في الدنيا بقيالك
متجرحش يوم مشاعرها
ومتقولش خيرها فغيرها

دي مراتك ام عيالك
ولو انت امك دعيالك
خليك شاب سيطره
ومتخليش واحده من ايااهم
تجيبك هوب لورا

نادو علي عريسنا الامور
يا عاطف يا عاطف
قولو لعروستنا مبروك
يا فاتن يا فاتن
يا ويلو اللي ينسه مراتو
ويعمل غلطه حياتو

اصحى وفوق يا برنس
اصحي وفوق يا مدير
ركز بقي يا كبير
وخليك جدع وكفاءه
وكفايه بقي تتشاقه

اياااك تبيع الدهب
وتاخد مكانه زلط
بيتك حرام يتخرب
وتعيش عالطول في غلط

تات تات تاتا تااات
يا عاااطشيف ياا فاتشين
تات تات تاتا تااات
يا عاااطشيف ياا فاتشين
بحبك يا ستموني


مراتك دي هي الليله
يا عاااطشيف
وهي اللي لمه العيله
يا عاااطشيف
و هي اللي واقفه وسده
و جنبك وقت الشده
ليه العك ليه
وانا وحشه ولا ايه
عاطف يا عاطف يا تيفه يا طفطف
من النهارده هنبطل نستظرف
انسي اي واحده عرفتها يوم من الايام
ركز بس في حياتك في ولادك ركز في المدام

و لو ضميرك نايم قوله هوبا اصحي يلا وفوق
متخلييش مراتك الحلوه تاخدك من امك و ابوك

ومتعملش اللي يدينك
ومتمشيش ورا شيطاينك
دي هي اللي بتحبك
طب قسم يا فناناس
حلاوتك يا فناناس
و طول فالتقسيمه ورقصني طبل و زمرر

طب بيسي بيسي بيسي
و ابعد كده عن قميصي
طب بيسي بيسي بيسي
قول يا شقلشا

وعلي رأي المثل ال يا قاعدين موقفتوش ليه


ذات صلة:

Eh S(17) رد: كلمات اغنيه تامر حسني - عاطف وفاتن 2012 كاملة

تسلم ايدك يا يوسف


افتراضي رد: كلمات اغنيه تامر حسني - عاطف وفاتن 2012 كاملة
حلوه اوى تسلم ياجو



مواقع النشر (المفضلة)


كلمات اغنيه تامر حسني - عاطف وفاتن 2012 كاملة


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع