الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

حالتى زفت

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي حالتى زفت
بسم الله الرحمن الرحيم

حكايتى انى بحب بنت اوى متعلق بيها لدرحة كبيرة وبقالنا 5 سنين سواا

كانت بتعاملنى وحش اوى وكل شوية تجرح فياااااا مكنش ف اسبوع يعدى الا لازم تقولى نسيب بعض

ونسيب بعض ونرجع وتكرر دة كتير اوى .......

الايام اللى فاتت قالتى نسيب بعض ومش عوزاك ومش عايزة مشاكل متكلمنيش تانى

سبنا بعض بعد كدة حلفت مش هرجعلها تانى انا مش لعبة كل شوية تقولى كدة

جة اليوووم وعاايزة ترجعلى وقالتى ف واحد معاها ف الكلية كلمها ومعجب بيها

وهى كلمته وانا تعبان من ساعتهاا ومدمر عالاخر

ياريت حل ياجماعه

ذات صلة:

افتراضي رد: حالتى زفت
المفروض يكون عندك شخصيك وتحاول انك تنساها
عشان مش كل شويه تسيبوا بعض وبعدين ترجعوا تاني
ولو سعادتها مع غيرك يبقي تسبها مدام انت بتحبها اوي كده
واكيد لو في نصيب بينكم هترجعلك تاني
بس انت اصبر شويه وحاول انك تقرب من ربنا انه يكون معاك ع طول

Eh S(17)

وانا كمان رايي من راي ديدي

اللي بيحبك عمره ما هيزعلك ولا يجرحك

لازم تكون قوي وتقدر تبعد عنها وان شاء الله ربنا شايلك الخير

مشكوور جداا عالمساعدة

وان شاء الله خير ,,

اهلا بيك ابراهيم

المفروض انها بتحبك الي بتحب شخص مش بتحب تزعله

وبتقولك ان في شخص معجب بيها !

لما هي بتحبك ازاي وافقت بان شخص يقولها انا معجب بيكي

الي بتحب انسان بجد ياابراهيم مش بتشوف حد غيره قدمها اكيد انت فهمتني

من كلامك باين عليها انا مستهتره

فاانا من رائي بانك تصرف نظر عنها

مع احترامي ليك وللجميع

شكرا عسولة ع رايك
وانا معاكى ف الرد دة

عيزة ترجعلى وانا مش مش عيزاها خلاص مع انى عاوز بس ماسك نفسى ومش هرجعلها
ف بتقولى ان ف واحد كلمها ومعجب بيها

وانا اضايقت اوى انها ادتله الفرصة وترد عليه ليه ؟
ف انا تعبان

الحل انى ابعد وانساها صح

انت لو عايز تنسها هاتنسها
انت الي بيأديك تحدد
بس من نصيحه من اخت لي اخوها
سيبك منها دي مش هتنفع تكمل معاك
هي لو بجد جديره بحبك مش هاتدي لاي شاب انه يقولها انا معجب بيكي
لما شاب بيعجب بي بنت اكيد بيكون الاعجاب متبادل
فادي مش تستهلك
انت اقعد مع نفسك بجد وخد قرار ومتفكرش فيها تاني عشان تفكيرك فيها هو الي تعبك
غير جو انزل مع اصحابك اقعد مع عائلتك
المهم انك مش تدي لنفسك فرصه انك تفكر فيها تاني
ولو حولت تكلمك علي الموبيل ماتردش لان دي خلاص حورها خلص معاك
وربنا يصلح حالك اخي الكريم

انت لو عايز تنسها هاتنسها
انت الي بيأديك تحدد
بس من نصيحه من اخت لي اخوها
سيبك منها دي مش هتنفع تكمل معاك
هي لو بجد جديره بحبك مش هاتدي لاي شاب انه يقولها انا معجب بيكي
لما شاب بيعجب بي بنت اكيد بيكون الاعجاب متبادل
فادي مش تستهلك
انت اقعد مع نفسك بجد وخد قرار ومتفكرش فيها تاني عشان تفكيرك فيها هو الي تعبك
غير جو انزل مع اصحابك اقعد مع عائلتك
المهم انك مش تدي لنفسك فرصه انك تفكر فيها تاني
ولو حولت تكلمك علي الموبيل ماتردش لان دي خلاص حورها خلص معاك
وربنا يصلح حالك اخي الكريم
عندك حق ف كل كلمة قولتيها
شكرا ليكى عالمساعدة
وربنا يقدم اللـ فية الخير ,

السلام عليكم

أسعد الله صباحك اخى العزيز

كلامى ممكن يحمل لك الكثير من الأسى ولكن تحمله قليلاً

سيدى الفاضل غلطتك من البداية حضرتك بتقول خمس سنوات يعنى عرفتها وحفظتها وعرفت كل حاجة عنها يعنى المفروض من أول مرة تقولك نسيب بعض ...خلاص هيا اللى طلبت ومش راجعلك لو الدنيا حتتهد ولكن ف حالات يسهل فيها الرجوع يعنى مش علشان قفلت السكة ف وشها وزعلت وقالت نسيب بعض يبقى الدنيا إتهدت ولا علشان إتأخرت عليها شوية يبقى نسيب بعض لا ف أسباب أقوى من ذلك بكثير ولازم اللى يطلب الفراق يركتز ع قاعدة أساسية له ليرجع لها إذا تدخل احد لحل المشكلة ...ولكن بجد لازم تسنى علشان كده حتى لو ترجعلك باردو حيجي وقت وحتقولك نسيب بعض...................أسال رب العباد أن يوفقك ويعطيك ما تتمنى وان يبعد عنك كل شر كان وان يقرب منك كل خير اللهم امين

سلام عليكم اخوك أحمد حسن

أسف طولت عليك

التعديل الأخير تم بواسطة Mr.ExCluSiVe ; 01-23-2012 الساعة 03:52 AM

السلام عليكم

أسعد الله صباحك اخى العزيز

كلامى ممكن يحمل لك الكثير من الأسى ولكن تحمله قليلاً

سيدى الفاضل غلطتك من البداية حضرتك بتقول خمس سنوات يعنى عرفتها وحفظتها وعرفت كل حاجة عنها يعنى المفروض من أول مرة تقولك نسيب بعض ...خلاص هيا اللى طلبت ومش راجعلك لو الدنيا حتتهد ولكن ف حالات يسهل فيها الرجوع يعنى مش علشان قفلت السكة ف وشها وزعلت وقالت نسيب بعض يبقى الدنيا إتهدت ولا علشان إتأخرت عليها شوية يبقى نسيب بعض لا ف أسباب أقوى من ذلك بكثير ولازم اللى يطلب الفراق يركتز ع قاعدة أساسية له ليرجع لها إذا تدخل احد لحل المشكلة ...ولكن بجد لازم تسنى علشان كده حتى لو ترجعلك باردو حيجي وقت وحتقولك نسيب بعض...................أسال رب العباد أن يوفقك ويعطيك ما تتمنى وان يبعد عنك كل شر كان وان يقرب منك كل خير اللهم امين

سلام عليكم اخوك أحمد حسن

أسف طولت عليك
عندك حق
شكرأأ ياغالى