الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

عتب كبييييييييير عليكم

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Angry عتب كبييييييييير عليكم
اعتب عليكم أكثر من ما تتصورون
مرتين اطلب منكم ولا تساعدوني ..طيب ليه التهميش ..قلت في نفسي يمكن القسم ماهو قسم طلبات .طيب ردوا قولوا ما لقينا الفيلم ولا الفيلم دون المستوى ولا اي شي ....
والله خليتوا الواحد يتحسف انه سجل عندكمعتب كبييييييييير عليكم

ذات صلة:

افتراضي رد: عتب كبييييييييير عليكم
لالالالالالالا ليه كدا يا عسول مش تزعل مننا

هما تلاقيهم مشغولين بس مش اكتر واصبر وهما هيعملو اللى انت طلبته

بس مش اكتر

ومنورنا

ليه بس كده شوف مشرف القسم اللى إنتا ليك طلب فيه وكلمه شخصياً وبعد كده تعتب علينا ...تقبل مرورى

والله عنده حق
كتير اوى محدش بيرد ع موضيع الناس الجدد
لو مشرف او حد تعرفوا الكل بيروح يرد ع موضعهم
وانا كمان مواضيع كتير اوى هنا محدش بيرد عليها
بضايق اوى من كده هو يعنى عشان انا معرفش حد هنا كتير محدش يرد ع مواضيعى
ولو المدير كتب موضوع المنتدى كله يروح يرد الموضوع بتاعه

Eh S(17) رد: عتب كبييييييييير عليكم
اعتب عليكم أكثر من ما تتصورون
مرتين اطلب منكم ولا تساعدوني ..طيب ليه التهميش ..قلت في نفسي يمكن القسم ماهو قسم طلبات .طيب ردوا قولوا ما لقينا الفيلم ولا الفيلم دون المستوى ولا اي شي ....
والله خليتوا الواحد يتحسف انه سجل عندكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اهلا بك اخى الكريم
نورت المنتدى كلة
وطبعا ممكن يكون بس فترة مؤقتة لانشغال المشرف المسئول
بس مش معنى ذلك ان طلبك لم يجاب علية

بس اكيد هينفذ باقرب وقت ممكن

نورت المنتدى ياجميل

والله عنده حق

لا يا قمر
متقوليش كدا طبعا
لان اولا

مفيش فرق هنا
بين مدير او عضو لسة مبتدئ

وكل عضو جديد هو صاحب ركن من اركان المنتدى

وطبعا احنا بتكب موضوع يفيد اشخاص غيرنا

بنعبر فيها عن اراء
احساسيس
مشاعر

صور خيالية

ايا كانت من وحى فكرنا

ولانحتاج عليها كلمة شكر

لانها بالنهاية تعبر عن شخصيتنا

واكيد عاوز اشوف مواضعيك الناجحة

وطبعا كالمعتاد مش هرد
هههههههههه

Clap0000 رد: عتب كبييييييييير عليكم
شكرا عالطبطبه الرقيقه ..... وانكم عبرتوني أخيرا....
احيانا مجرد المرور على الموضوع يرفع معنويات الكاتب
أشكركم

لا ولا يهمك ياجميل
دائما نحن مع بعض
كى نكمل بعضنا البعض

ولا تردد لو احتاجتك اى مساعده
بطلبها من اخواتك هنا

والله عنده حق
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله ضحكتينى جداً الموضوع مش كده خالص يا ....سورى مش عارف الإسم نقول يا إنثى وأهو إسم باردو
المفروض العتاب يكون عليكى المرة دى لإنك اكتر واحدة عارفة إننا مش بنهمل لا أعضاء صغار ولا أعضاء جدد ولا حتى أى طلبات ولكن ممكن يكون مشرف القسم مشغول ف أى حاجة او مش واخد باله من الموضوع كثير من المواضيع تبلغ عدد المشاهدات المئات ولكن عدد الردرو تعد ع أصابع اليد

علشان كده لازم علاء يشوف الأقسام اللى الطلبات فيها متاخرة واللى المشرفين فيها مش بيلبو الطلبات وع الأقل يقولم بتحذيرلا ثم فصل مؤقت ثم فصل نهائى وده مجرد إقتراح

وعموماً إطلبى بس وما تشغليش بالك ...

سورى ع كلامى يعنى اللى ممكن يكون بيضحك اكتر ما هو جد ولكن لا داعى لكى نتكلم ب الحروف المتشابكة والمرتبة والجمل المنسقة لكى نتفاهم فنحن هنا أسرة واحدة

يعنى لو سيبت الرد فاضى وكتبت نقط المفروض نفهم بعض .....طبعاً دى هزراية خفيفة

تقبلوا مرورى جميعاً اخوكم احمد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اهلا بك اخى الكريم
نورت المنتدى كلة
وطبعا ممكن يكون بس فترة مؤقتة لانشغال المشرف المسئول
بس مش معنى ذلك ان طلبك لم يجاب علية

بس اكيد هينفذ باقرب وقت ممكن

نورت المنتدى ياجميل

لا يا قمر
متقوليش كدا طبعا
لان اولا

مفيش فرق هنا
بين مدير او عضو لسة مبتدئ

وكل عضو جديد هو صاحب ركن من اركان المنتدى

وطبعا احنا بتكب موضوع يفيد اشخاص غيرنا

بنعبر فيها عن اراء
احساسيس
مشاعر

صور خيالية

ايا كانت من وحى فكرنا

ولانحتاج عليها كلمة شكر

لانها بالنهاية تعبر عن شخصيتنا

واكيد عاوز اشوف مواضعيك الناجحة

وطبعا كالمعتاد مش هرد
هههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حماده باشا إزيك
وانا اضم صوتى لصوتك ونعمل حملة مش حرد ع مواضيع إنثي من الخيال ولكن ممكن اكتب كومنتات كتيررررررررر عليها ........................والله واحشنى كلمنى ضرورى لما تفتح علشان عاوز استشيرك ف حاجة ...سلام