الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

الحقووووونى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

43 الحقووووونى
يا جماعه انا تعبان اوووى وعايز كل واحد يرد عليا و يقولى اعمل ايه لانى مخنوق جدا

الموضوع :
انا طالب هندسه كنت طول عمرى مشغول فى دراستى ومش مهتم باى حاجه غير درستى و فى الاجازه مهتم بالنت و الكمبوتر و صحابى مش اكتر و الحمدلله انا ملتزم و محترم بشهاده اهلى واصحابى
المهم انا معايا بنات كتير فى دفعتى انا عمرى ما كنت مهتم بيهم و عمرى ما بصيت ليهم لحد فى يوم لقيت نفسى مهتم ببنت معايا زميلتى محترمه جدااااا ومش بتقف مع ولاد كتير الا لو حد طلب منها حاجه المهم لقيت نفيى ببصلها كتييير مش عارف ليه نفسى اعرف انا اعجبت بيها ليه مع انى كت بشوفها بس كان عادى جدااا لقيت نفسى معجب بيها و ببصلها كتير و انا ملاحظ انها بتبدلنى نفس النظرات المهم انا عمرى ما اتكلمت معاه خالص و كنت مكتفى بنظرات لحد ما اتكلمت مع اختى و كده قلتلى خلاص حاول تتعرف عليها الاول و كده بس طبعا لانى بتكسف جدا ولا حياه لمن تنادى كنت كل لما اروح اتكلم معاها ارجع و اخاف اللى كان بيجننى بقى انى لو رحت كلمتها مثلا اقولها هو السكشن ابتدى يا باش مهندسه ابص القيها بتبصلى و مش بتنطق و تهز دمغها كده بمعنى اه ابتدى و مره تانى كانت بتكتب الغياب و ورقه الغياب كانت قدامها فا بقولها هو حضرتيك كتبتى الغياب عشان انا مكتبتهوش ابص القيها تبصلى وتسكت و تقولى بصوت و اطى اووى و مش بتبصلى اه كتبت
مش عارف ده تقل ولا ايه بظبط و انهارده كانت معاديه من قدامى فا بقولها لو سمحتى هو انتى معاكى كشكول ماده الخرسانه كامله لقيتها مش بتبصلى و بتبص فى الارض و بتكلمنى وهى ماشيه و لقيتها قلتلى( لا مش كامل ) طبعا كانت صدمه ليا انا و وشى احمممممر جدااااا وحسيت انها كسفتنى قلتلها شكرا قلتلى العفو و لقيتها مشيت و بتمد بطريقه غريبه جداا انا مش عارف هى بتعمل كده ليه مع انى بشوف فيه زمايل ولاد بيبقو وقفين مع واحده صحبتها و هى بتبقى واقفه معاهم و لو حد من الولاد دول جيه اتكلم معاها بتتكلم عادى جدا مش عارف بقى هى بتعمل معايا انا كده ده كسوف ولا تقل انا مش عارف ممكن يكون فعلا هى مش مكمله الكشكول بس حتى لو مش كامل تقولهالى بطريقه احسن من كده او حتى تقولى هكمله و ابقى اديهولك لكن دى صدتنى اول لما جيت كلمتها انتو شايفين ايه احاول تانى معاها ولا اكبر دماغى للعلم الموضوع ده مش مأثر عليا فى المذكره الحمدلله
معلش طولت عليكم بس احنا اخوات بردو

مـن مـواضـيع midopop2014
افتراضي رد: الحقووووونى
الاول ازيك ايه اخباركـ

المهم

مادام هى بتعمل معاك كدا يبقى بتحبك وتقلانه عليكـ وبرضو بتكلم ناس تانيه عادى يبقى بجد معجبه بيكـ

بس مش عايزه تبينلك

الحل التانى

تعمل نفسك مش واخد بالكـ وتكلمها تانى وتالت ورابع وفجأه تصارحها بمشاعركـ

ولو حصل اى عواقب مليش دعوه هههههههه

وربنا يقدملك اللى فيه الخير

ويوفقكـ

الاول ازيك ايه اخباركـ

المهم

مادام هى بتعمل معاك كدا يبقى بتحبك وتقلانه عليكـ وبرضو بتكلم ناس تانيه عادى يبقى بجد معجبه بيكـ

بس مش عايزه تبينلك

الحل التانى

تعمل نفسك مش واخد بالكـ وتكلمها تانى وتالت ورابع وفجأه تصارحها بمشاعركـ

ولو حصل اى عواقب مليش دعوه هههههههه

وربنا يقدملك اللى فيه الخير

ويوفقكـ
بس انا احرجت اوى ليه اول لما اتلكمت معاها بتعمل كده و اول لما اقرب منها بحس انها بتخاف منى اوى مش عارف و اول لما ابقى بعيد عنها ابص القيها بتبصلى واول و اما الف وشى و ابصلها القيها بتبص و تروح لفه وشها هتجننى والله

التعديل الأخير تم بواسطة midopop2014 ; 12-22-2011 الساعة 02:11 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اهلا بيك يا اخى الكريم

نورت المنتدى

بالنسبة لمشكلتك هى انك لازم تبقى صريح مع نفسك اولا

انت بتحبها بجد ؟ ولا مجرد اعجاب؟

لو بتحبها اكيد يبقى اول خطوة لازم تاخدها

انك تصارحها فورا وشوف رد فلها اية ايا كان
لان مهما كان صعب عليك فالاصعب انك تعيش على وهم
وسراب من طرف واحد

اما بالنسبة لتعاملها معاك

دى رد فعل طبيعى
لانها مش بتكلم معاك الا لمجرد الاجابة على شيىء طلبتة او سؤال سالئتة

لمجرد انكم اصدقاء دراسة فقط

ودى الرد الفعل الطبيعى لاى بنت بمكانها

واسف للاطالة
واتمنالك التوفيق

شكلها معجبة بيك طالما بتبصلك كتير ويمكن ده يكون كسوف منها
شوف انت بتحبها بجد كلمها تانى وتالت
حاول تقرب منها بينلها انها مختلفة
ولقيت متجاوبة معاك هى هتاخد وقت شوية وبعد كده اتجرأ وصارحها

Eh S(17) رد: الحقووووونى
شكلها معجبة بيك طالما بتبصلك كتير ويمكن ده يكون كسوف منها
شوف انت بتحبها بجد كلمها تانى وتالت
حاول تقرب منها بينلها انها مختلفة
ولقيت متجاوبة معاك هى هتاخد وقت شوية وبعد كده اتجرأ وصارحها

اسف يا قمر

هى النظرات تعتبر اعجاب من وجهة نظرك

لاطبعا هى ممكن تكون النظرات دى استغراب
للوضعها الحالى مش اكتر

انما افضل حل هو الصراحة مش اكتر
واسف ان كنت علقت على رائيك

من النظرات بتكشف كل حاجة وتشوف ده اعجاب ولا
ومهما كان مين النظرات بتفضح
بس هو قال ان البنت بتبص ليه واول ما يبصلها يلاقيها بتدور وشها
واكيد هى عارفة انه معجب بيها
وفى النهاية محدش يقدر يحدد نظرات ايه دى غيره هو

لا يا جماعة مش بالنظرت طيب انا هو ببص لواحدة ونظرات وكدة بس بالنسبالى عطف
وهى فاكرة اعجاب

وبالنسبة للكشكول عادى يا عم ولا تضايق نفسك انا ممكن اديك الكشكول بتاعى كامل

وبالنسبة لمشكلتك انا لو مكانك وواحدة عملت معاي كدة اشلها ارميها فى البحر يا راجل دى كسفتك
دى حتى عيب

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
انا كنت بهزر معك يا فندم
اتمنى من حضرتك انك مكنش زعلت ولا حاجة يا بش مهندس
وربنا مش قصدى ى حاجة غير الهزار
وعلى العموم انا بردو شايف انها بتتقل عليك
خليك وراه يا معلم كلمها مرة وتنين وتلاتة وان شاء الله كل حاجة هتكون تماما

وانا اتفق مع
نجم المنتدى
( حمادة عوض )

واسف على الاطالة واتمنى مكنش زعلت من يا بش مهندش

التعديل الأخير تم بواسطة Mệdø Čøøl ; 12-23-2011 الساعة 06:02 PM
لا يا جماعة مش بالنظرت طيب انا هو ببص لواحدة ونظرات وكدة بس بالنسبالى عطف
وهى فاكرة اعجاب

وبالنسبة للكشكول عادى يا عم ولا تضايق نفسك انا ممكن اديك الكشكول بتاعى كامل

وبالنسبة لمشكلتك انا لو مكانك وواحدة عملت معاي كدة اشلها ارميها فى البحر يا راجل دى كسفتك
دى حتى عيب

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
انا كنت بهزر معك يا فندم
اتمنى من حضرتك انك مكنش زعلت ولا حاجة يا بش مهندس
وربنا مش قصدى ى حاجة غير الهزار
وعلى العموم انا بردو شايف انها بتتقل عليك
خليك وراه يا معلم كلمها مرة وتنين وتلاتة وان شاء الله كل حاجة هتكون تماما

وانا اتفق مع
نجم المنتدى
( حمادة عوض )

واسف على الاطالة واتمنى مكنش زعلت من يا بش مهندش

طب بالنسبه انها تقولى لا ده مش معايا عادى يعنى !!! انا كنت متوقع انى اول لما روح واقولها تقولى حاضر هجيبهولك معايا يوم السبت او انا لسه مكملتهوش كده لكن دى صدمتنى انا ارتبكت معرفت ارد عليها او اقلها طيب لو كملتيها مكن اخده منيك او انا ممكن اجبه من حد كل ده اتنسى وانا بكلمها قلتلها شكرا وسبتها

مشكلتى عندى كرمتى وحسيت انها كسفتنى بس انا شايف اجماع انى اكلمها مره واتنين هحاول اتكلم معاها تانى

يا نجم علشان انتو مش اكلمتو قبل كدة او مش متتعودين انكو تكلمو بعض
حاول كمان مررة وطول شوية اوك