الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

هى عايشه علشانى وانا مت بسببهاااا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

43 هى عايشه علشانى وانا مت بسببهاااا
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الموضوع كله انى انا مكنتش اعرف يعنى بنت او ارتباط بوحده يعنى كنت فى حالى لحد ما عرفتها وياااااااااار تنى ممكن زى ما واحد تعرفه وقالك ممكن نتصاحب وانت قاللتله ماشى مفيش مانع هو ده اللى حصل معايا هى كانت بتعرف شباب غيرى قبل انا ما اعرفها وانا كنت بسمع عنها كلام كتير بس انا بصراحه غيرت فيهاا حاجات كتير قوى اهمها الصلااه وانا كنت فرحان قوى لما بشوفهاا بتتغير للاحسن بجد خلاص قطعت معرفتها بكل واحد كانت تعرفه وانا فرحت لكده قوى مش علاااشى انا علاشان هى مشيت فى الطريق الصح بس المشكله ان الناس بتتكلم عليها علشان هى شغاله فى المحل بتاعهم وكدا فهى معرضه لاى كلمه من اى حد بس للاسف فى ناس مش كويسه كتير بتتكلم عليها كلام مش كويس بمجرد انها اتكلمت معاها وهما بيشتروا اى حاجه انا فهمت كده وقالتلها الكلام ده فهى وعدتنى انها هتمشى صح وكدا انا بعد كده حسيت انى مش هكمل معها علشان كده وكمان هما حالتهم مرتاحه وانا يعنى الحمد لله مش هقدر انى اتقدملها دلوقتى وكده وفهمتها الكلام ده كنت صريح معاها فى كل حاجه فهى اتمسكت بيا اكتر من الاول وحصلت حاجات بينا كتير انا حسيت منها انها بتحبينى بجد ومستعده تعمل اى حاجه علشانى بجد انا فى الوقت ده كنت بفكر فيها مجرد تفكير وبعد سنه ممكن حسيت انى انا بحبها بجد وربنا شا هد عليا انى بحترمها جدا وبقدرها وتقدملها ناس كتير للجواز بس هى رفضت بشده علشانى ولما حسيت انى بظلمها كرهتها فيها علشان تسبنى لانى مش قادر اعمل حاجه انا لسه بدرس وكده فى الفتره حصل بينا زعل كتير لانى كنت بحاسبها حساب الملكين مع انى عارف ان فى حاجات مش مستاهله كل ده بس كنت عايز اسيبها وانا بحبها قوى كنت بقولها خلاص احنا مش هكمل مع بعض واسيبها بدات هى تكلم ناس تانى غيرى لحد فتره كده انا كنت عارف بكده بس خلاص انا بحبها بينى وبين نفسى مليش كلام معاها تانى خلاص مع ان اصحابى كلهم مش موافقين عليها خالص قالولى دى لاااا مش هتنفعلك خالص وبعد كل الكلام ده رجعت ليا تانى بحب اكتر من الاول لانها عرفت مين بيخاف عليها ومين بيتسلى بيها هى اللى قالتلى الكلام ده وانا سامحتها وبدانا من جديد تانى بحب جامد لدرجه انى قريت معايا الفاتحه وقالتليها انتى مراتى قدام ربنا بس والله ما لمستها لحد دلوقتى بس انا حسيت انها زهقت من كلامى كل ما اكلمها اقولها ربنا يعدلها وكده هى حست من انى انا مش عارف اعمل حاجه ومش هعمل فكانت دايما تقولى انا نفسى اكون ليك وعمرى ماهكون لحد غيرك بس كل اصحابى مش موافقين و هى بدات تكلم واحد من ورايا ولما عرفت كده صممت انى خلاااص انا مش هعرفها تانى لانى انا مخلص ليها بجد وهى كانت يوم كده ويوم كده بس انا متاكد من حبها ليا وسيبتها تانى لحد ما ابن خالتها اتقدم لها للجواز وهى قالت لابوها انها بتحبنى ومش هتجوز غيرى ابوها ده لو اخر واحد انتى مش هتتجوزيه علشان انتى بتحبيه وهو بيدور على الفلوس والمال والعيله وكده لما انا عرفت كده حسيت انى فى حاجه بتضيع منى وانا مش هسيبها فكلمتها تانى وقالتلى انا عمرى ما هسيبك انا ههرب معاك فى اى حته المهم انى اكون معاك بدات انى خلااااص دى مراتى بجد ولااازم تكون ليا باى شكل وكلمنا مع بعض على كده وكنا اسعد اتنين مع بعض لحد ما فى وحده صاحبتها وقعت بينا احنا الاتنين وقالت لها على واحد تانى غيرى بيحبها وكده وهى مشيت معاه شويه وانا عرفت من صاحبتها دى انا بتكلمه وقالتلى كمان انى فى واحد متقدملها وهى موافقه عليه غيرى انا وغير اللى هى ماشيه معاه تانى هى كده غلطت فى حقى اوى كام مره وشمتت الناس فيا علشان كله عارف انى بحبها وهى بتحبينى بس عملت كده ليه مش عارف لحد ما كلمتنى فى التلفون وقالتلها على كل ده قالتلى انه هو خاطب بنت عمه ومين قالك كده قالتلها صحبتك قالتلى ما هى اللى قاللتى انى انا مش بحبها وقلت عنها كلاااااام مش كويس وانا عمرى ما عملت كده بس هى صدقتها ومشيت مع واحد تانى غيرى وبتقولى سامحنى بس خلاص انا سابتها بجد ماينفعش نكمل تانى علشان اللى هى عملته بس انا سبتها بس قبل ما اسيبها وامش قالتها انى انا بحبك اوى وعمرى ما هحب حد غيرك فهى عيطت كتير وسامحنى انا بحبك انا غلطت فيك بس انا عايشه علشانك انا بحبك قالتلها انى مش اعرفك تانى خالص بجد بس انا بحبك فهى لسه بتقولى انا مش هكون لحد غيرك عرفونى انا زنبى فى الى انا فيه ده انا تعبت بصراااحه

ذات صلة:

افتراضي رد: هى عايشه علشانى وانا مت بسببهاااا
انااااااا مستنى ردودكم

Eh S(17)

اهلا بيك

مش عارفه اقولك ايه ومش عايزه اظلمها

لو من كلامك انك كل مره تسيبو فيها بعض بتروح ترتبط بحد تاني ومش مره او اتنين

هيبان انها مش متمسكه بيك وسهل عليها تنساك واللي يحب بجد صعب ينسى ولو عرف الف واحد غير اللي بيحبه

ومن حكايه والدها هيبان بردو انها فعلا عايزاك لانه مش كل البنات الايام دي بقت تعمل كده

بس خلينا يكون كلامنا واقعي انت بعد راي والدها تقدر تعمل حاجه ولا لا

يعني لو رجعتو هتقدر تكمل معاها وتكونو لبعض وتقف قدام والدها ولا هترجعو وتسيبو والاخر مفيش ارتباط

لو هتقدر تخلي والدها يغير رايه اديها اخر فرصه وافتكرلها الكويس وفي نفس الوقت متجيش على نفسك

ولو مش هتقدر يبقى خلاص متعذبهاش وتعذب نفسك بامل تاني على مفيش

ربنا يوفقك ويسعدك