الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

ياترى اعمل ايه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ياترى اعمل ايه
فى البدايه السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الموضوع ياجماعه ومافيه هو انى عيدت السنه فى الكليه واصحابى نجحوا والحمد لله وبعدين انا بروح احضر كل يوم لوحدى طبعا ومش عارف اتأقلم مع الناس الجديده ومش عارف اصاحب حد بفضل قاعد لوحدى وبكون مخنوق اوى اوى واقعد افكر ازاى هكلم الناس دى وههزر معاهم زى اصحابى وبعدين ولسه هعمل اصحاب من جديد مش عارف اعمل ايه بجد

ذات صلة:

اخي المرجاوى قول الحمد اللة علي كل شي وانت لو كنت في دماغك انك تنجاح كنت زاكر معلش كلامي ممكن يزعلك بس معلش وفي الاول والاخر قول الحمد اللة

عندك حق والحق مش يزعل

هو ايه الصعب فيها انك تصاحبهم

افرض شخصيتك عليهم وانت هتلاقى ناس من مودك ويبقوا صحابك

انا مش شايف فيها اى مشكله لو انت مش حطيت ف دماغك هتلاقى الموضوع مفهوش اى مشاكل

اسف لو كلامى مش عجبك

واحمد ربنا ع كل شئ وخيرها ف غيرها

تمنيأتىأ لك بألتوفيقــ

تحيأتىأ

بص يا مرجاوى مفيش مشكلة أنك تصاحب جديد
بس بأمانة أنت خايف من أنك تصاحب جديد ولا أنهم يقولوا عليك باقى للأعادة...........؟
لوكانت التانية فمش معنى أنك عدت السنة تبقى فاشل والناس مش بتفكر كدا ولازم تفرض شخصيتك القوية عليهم بالأدب وتحاول تفيدهم عشان يحبوك وتتعاونوا سوا وأصحابك اللى عدوا متقطعش علاقتك بيهم لان مش معنى أنهم فى سنة وأنت فى سنة تبقى نهاية صداقتكم وكمان أنت هتقدر تستفيد منهم بعد كدا يقولولك تذاكر مواد ايه أهم والدكاترة إزاى تتعامل معاهم وكدا يعنى
ويارب نشوفك( موس ) تخلص باقى سنينك بتقديرات كمان ربنا يوفقك

انا متشكر لكل من دخل وساعد ويا نجمه ممكن اكون خايف يقولوا انى عايد فعلا وفعلا يا كريستيانو انا ممكن اكون مكبرها حبتين بس محتاج حد يقولى اعمل ايه

والله احسن حاجه انك تفضل وحيد كدا مفيش احسن من الوحده
يااااااااااااااااااه بتبق مرتاح ولا تشيل هموم دا ولا تشيل همومك لحد بتبق مع نفسك ولا دا يزعل منك ولا تزعل من حد بتبق حزين على شان مفيش احسن من الحزن

معلشى انى بقولك كدآ على شان دا الى انا حاسس بيه

لا ياراجل الوحده مش كويسه الاختلاط بالناس احسن على الاقل تضحك تفرح مع دا ودا تحزن برده مع دا ودا تحس بالناس عشان تلاقى اللى يحس بيك

إيه يا عم هيرو أنت مغمقها كدا ليه وبعدين بيقولوا الجنة من غير ناس متبقاش جنة....!!!
أما أنت يا مرجاوى صاحب وعيش كلنا ممكن نغلط ونتعرض للموقف ده أو حتى تحصل لنا ظروف
بس أهم حاجة أنك تتعلم من غلطك وزى ما قلت لك محدش بيحسبها كده
مع تمنياتى ليك بحياة سعيدة

على فكره ياجماعه انا فرش اوى ومش زى ما انتوا حاطين فى دماغكوا لا الحكاية ان عقلية الناس دى مش صحابي بحس انهم اصغر منى