الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

..ايهما اسوا ..(من رايك)

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ..ايهما اسوا ..(من رايك)
السلام عليكم

هنقاشكم في شئ مش كتير بيتكلموا عنة الحقيقة

ايهما اســــــــــــوا
اليقين بشئ جارح
ولا انتظار الشئ الجميل

الموضوع ببساطة شديدة عن الحب
هتقولولي كلنا بنتكلم فية ومعظم الوقت
هقولكم حقيقي
بس اللي انا هتكلم فية شئ يمكن اصعب شئ فية وهو الانتظار في الحب

هوضحلكم بمثال صغير
نتفترض انك بتحب حد بس هو مايعرفش لسة
وبعد اما وصلت لدرجة قررت فيها تتكلم فقولتلة
وهو سكت ماردش .....وفضل ساكت
طبعا هنا انت منتظر وعمال تنتظر

هو دا بقي موضوعي

تفضل انك تنظر ان يردك الكلمة بوانا كمان مهما طال الوقت ( البعض بيعتقد هيكون عندك امل علي الاقل )
ولا تفضل انك تعرف حتي لو كان الرد بالسلب المهم تعرف بدل الانتظار

يعني ايهما اسوا بالنسبة لك ................؟؟؟
انتظار كلمة احبك
ولا اليقين وقطع الانتظار حتي ولو مش بكلمة احبك

موضوع حقيقي مؤلم
يعني الانتظار صعب
وبردة الرد بالسلب صعب

ارجو كلة يشارك
سواء حبيت ولا بتحب ولا عمرك ماجربت قول رايك بردة
كل الاراء مهمة

ذات صلة:

تسلم ايديكي حبيبتي على الموضوع

صحيح الانتظار صعب و الرد السلبي صعب كمان

بس الانتظار اصعب بكتير من الرد السلبي

صعب الانسان انه يستنا الرد و خصوصا في مواضيع مهمه جدا بالنسباله

هيكون زي الضايع مش قادر يرتاح و خايف من اللي جاي و تفكيره مشغول على طول

الرد السلبي اسهل من اننا نستنا الرد و يطول الوقت

عشان كده لو حد كان في الموقف ده لازم يقول كل اللي عايزه للشخص التاني بكل صراحه و وضوح

و بنفس الوقت لازم يطلب من الشخص التاني انه يرد عليه بأسرع وقت ممكن حتى لو كان رده سلبي المهم ما يخليه يستنا كتير

تسلم ايديكي حبيبه قلبي

تسلم ايدك يازينة
علي الرد الجميل اوووي

وانا معاكي فعلا
اعتقد اسوا شئ في الدنيا الانتظار

تسلمي علي المرور الرائع

جميللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل للل

شكرا بينك على الموضوع الجميل
الانتظار صعب جدا وشىء مميت بيتعب العقل والاعصاب والجسم وبيجعل الواحد فى غير حالته الطبيعية من حيث النرفزة والعصبية ..وانا من رايي ان الصراحة والوضوح من البداية أفضل حتى لو كان بالسلب ....طيب هل كل الحالات زى بعضها ؟؟؟بمعنى ممكن يكون احد الاطراف سواء كان شاب أو فتاة يحتاج ان يعرف الطرف الآخر اكتر أو يفهمه أكتر أو يقرب منه أكتر وفى هذه الحالة يبقى الموضوع محتاج نوع من انواع الصبر والتمهل ولكن كل شىء بحدود طبعا وحتى الصبر كمان له حدود

شكرا بينك

موضوع جميل جدا

الموضوع بيتلخص فى كلمتين ( العمر بيعدى )

انا ممكن أقرا الى قدامى ولو حسيت منه انى عالهامش حتى مش هسأله بيحبنى ولا لأ

ومش هستنى لما يقوللى لأ طبعا الأنتظار مرفوض وبعدين الحب بيبان من غير كلام

موضوعك جميل يا بينك تسلم ايدك انا اقولك

الانتظار شى صعب جدا وزى ما قالت ضى بيتعب الاعصاب والانسان من طريقه كلامه بيبان عليه انه بيحبك ولا لا لانها بتكون ملامحه هى الى بتتكلم ونظره عينه كمان بتتكلم يعنى مش عاوزه نباهه انما انتظر انه بيحبنى ولا لا طبعا غلط لازم اعرف عشان منجرحش لانه بيكون اصعب حب الى هو من طرف واحد اشكرك يا بينك موضوع مهم جدا تسلم ايدك

لا طبعا انا ضد الانتظار لانه بحسه بيموت بس بالبطىءاكيد طبعا الصراحه احسن بكتير
واكيد احنا بفنهم ان كان الى قدمنا بيحبنا فعلا ولالا كله بيبان من عنيه والمواقف الى بتحصل وطبعا اصعب حب الى من طرف واحد ربنا يبعدنا عنه
مرسيى ليكى يااحلى بينك ووحشانى اوى والله ونفسى اكلمك

تسلمى حبيبتى بينك
بس الانتظار ده اسوئ شئ لان الانتظار وبدون معرفه الاجابه فبتكون شئ صعب
فالافضل قول الكلمه ولو حتى بالسلب(وقوع البلاء ولا انتظاره)

تسلمى وتقبلى مرورى

بسم اللة الرحمن الرحيم

الصراحة هو موضوع جميل ومثير جداا وانا واللهى مريت بظروف زى دي

الافضل وى دة رائيى افضل انك تنتظر الشى الجميل والرد علشان بتكون

حببتك مستنيا الرد الجميل منك من احوك (الساحر)