كلمات الاغاني العربيه والاجنبيه جميع كلمات الاغاني لجميع الفنانين والفنانات

كلمات اغنيه <مرسال لحبيبتي> فريق مسار أجباري


مرسال لحبيبتي حَبِيبْتِي .. حبيبتي شرطه مايله فرااااااغ وهكتب ليه حروف إسمك ؟ ما هو إنتي في قلبي .. ساكنه القلب عارفه بقصتي وحالي ومين ...

إضافة رد
FRaoULa
Eh S(21) كلمات اغنيه <مرسال لحبيبتي> فريق مسار أجباري


مرسال لحبيبتي

حَبِيبْتِي .. حبيبتي

شرطه مايله

فرااااااغ

وهكتب ليه حروف إسمك ؟

ما هو إنتي في قلبي .. ساكنه القلب عارفه بقصتي وحالي

ومين غيرك في قلبي أكتب له مرسالي

.. أما بعد

مانيش عارف ده جوابي الكام

ماعونتش بحسب الصفحات ماعونتيش بحسب الأقلام

ماعونتش بحسب اللي ضاع من الأوهام .. كفايه إني بحبك بس

وقلبك لو بقلبي حس .. أو شاف حاله في بعادك

لصلي ربه وإستغفر لذنبه وصام

وياما في نفسي .. ياما ياما ياما ياما يامـــــــا

في نفسي .. تيجي لقلبي وتحني

ولازم تعرفي .. إني لا أنا عفريت ولا جني

بحبك بس إيدي أقصر كتير مني .. فمش هقدر أجيبلك من الدهب كفه

وأجيبلك من الياقوووووووووت كفة .. ومش هقدر أجيب الوالي في الزفة

ومش هقدر أجيبلك بيت يموت القطر لو لف في حماه لفه

كفايه إني بحبك مووووووت .. وحب الناس ندامه وعار وحبي عكسهم عفة

و لو ترضي في عندي شروط?

أنا طبعاً بحبك موت .. ولكن بردو ليا شروط

أنا عايزك تكوني في الوريد دمه .. وتبقي في عقلي أنا همه

و تبقي ورد جوا القلب غيري يشوفوا يتحسر ولا يشمه

وعايز رمشك الجارح .. سهراط يجرح فؤاد غيري مايرحمشي وأنا أجيلك

أعدي فوق سهراط رمشك ولا أخافشي .. وحتي لو وقعت في يوم من الخبطة

أقع في عنيكي و أتوضي .. وأصلي ركعتين لله

وأبوس نن العنين .. وأمشي لأ أنا طماع ولا في طبعي الأنانية

جناين قلبي راح تفضل .. ولو طال البعاد فاتحه

بحبِـــــــــــك قولتها بالكسره .. نفسي أسمعها بقي بالفتحه



المواضيع المتشابهه:

;glhj hykdi <lvshg gpfdfjd> tvdr lshv H[fhvd Hojhvn gpfdfjd> l.hv hykdi tvdr

اضف تعليق بواسطة الفيسبوك
تعليقاتكم البناءه هي طريقنا لتقديم خدمات افضل فلا تبخل علينا بتعليق


janna
Eh S(21)



وقلبك لو بقلبي حس .. أو شاف حاله في بعادك

لصلي ربه وإستغفر لذنبه وصام

وياما في نفسي .. ياما ياما ياما ياما يامـــــــا

في نفسي .. تيجي لقلبي وتحني

ولازم تعرفي .. إني لا أنا عفريت ولا جني

بحبك بس إيدي أقصر كتير مني .. فمش هقدر أجيبلك من الدهب كفه

وأجيبلك من الياقوووووووووت كفة .. ومش هقدر أجيب الوالي في الزفة

ومش هقدر أجيبلك بيت يموت القطر لو لف في حماه لفه

كفايه إني بحبك مووووووت .. وحب الناس ندامه وعار وحبي عكسهم عفة



بحبها اوي اوووي

كلك ذوق يا قمر تسلم ايدك





mesho xd
افتراضي رد: كلمات اغنيه <مرسال لحبيبتي> فريق مسار أجباري

جااااااااااااااامده الاغنيه دى
تسلم ايدك يا قمر
ع الكلمات



Rose
افتراضي رد: كلمات اغنيه <مرسال لحبيبتي> فريق مسار أجباري

رومانسيه اوي الكلمات

تسلمي يا عمري




إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
<مرسال, أختارى, لحبيبتي>, مزار, اغنيه, فريق, كلمات


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 5 ( الأعضاء 0 والزوار 5)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 06:02 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

جميع المواضيع والمشاركات المكتوبة تعبر عن وجهة نظر صاحبها ... ولا تعبر بأي شكل من الأشكال عن وجهة نظر إدارة المنتدي

دردشة كريزي مان اون لاين
دخول الاعضاء