الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

ساعدونى ارجوكم

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(21) ساعدونى ارجوكم
Eh S(21)



اهلا بيك

انت لسه صغير

بس اتاكد من انها هيه كمان بتبادلك مشاعرك

وبعدين هتلاقي سهل انك تعبر ليها عن حبك وتبين ليها اهتمامك


ربنا يوفقك


افتراضي رد: ساعدونى ارجوكم
ازيك ياقمر

انت لسة ضغير دا مجرد اعجاب لو عايز تجرب مش اكتر

و انت فاكر انة حب

انا رائى سيبك من الموضوع دا دلوقتى و ركز فى مستقبلك اهم

و حبة و هتنسى


افتراضي رد: ساعدونى ارجوكم
اهلا بيكى منور المنتدى انا رأى انه انتا لسه المشوار قدامك طويل ركز فى مستقبلك الاول افضل بعدين الحب هيجى فى وقته

بالتوفيق يارب




افتراضي رد: ساعدونى ارجوكم
بس ده واحد صحبى هو الى كتب الموضوع انا اكبر منه

افتراضي رد: ساعدونى ارجوكم
اخي الفاضل مازن
لاحظت انك في اول كلامك تحدثت عن الشكل وفي اخر كلامك ايضا ختمت بالشكل
اخي الصغير اري ان الحكاية مجرد اعجاب وامامك الطريق طويل
ركز علي مستقبلك الان ولا تستعجل الحب

اسال الله لك التوفيق دائما


افتراضي رد: ساعدونى ارجوكم
شوف انت سنك لسه صغير ودا مجرد اعجاب انت حسه حب لكن انا عشان اكبر منك ف سن بقولك دا
اعجاب واللى انا لاحظته ف كلامك انك معجب بسكل فقط محاولتش تتكلم عن صفاتها
فكل اللى عليك انك تركز ف دراساتك دلوقتى ف المرحله دى وربنا يسهل بقا لحد ما توصل ثانوى او جامعه

افتراضي رد: ساعدونى ارجوكم
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

بعد كل هذه الأراء
لى رأى أرجو أن تقرئه مهما كان سنك

الحب لا يكون بالشكل وكما قالت الساجدة لله وحده
الإعجاب لا يكون بالشكل فقط هنالك من لا يتسمون بجمال الوجه
ولكن يتسمون بجمال الروح ولطافتها وخفة الدم
وف أخر كلامى
إذا كان كلامك صحيح وسنك اكبر من ذلك
قولها ...انا بحبك
ف رسالة
لما تشوفها
تكتبها ع إسكتش
معلش يا جماعة شاب زيي وبقوله ع بعض الطرق يمكن مش عارف حاجة

وع رأى المثل
زعلان من اللى إرتبط قبلى وما نصحنيش ولا للى إرتبط بعدى وماقاليش إرتبط


ويا رب أكون وفقت ف ردى عليك
وأسف لكل الأعضاء الذين قاموا بالرد فدائماً لى رد مختلف يتضمن نفس المعنى ولكن بإسلوب مختلف شكراً لكم
جميعاً
تقبل مرورى يا برنس



افتراضي رد: ساعدونى ارجوكم
اوك يا معلمين خلاص نستها بس منستش حاجه وحده هى هى هى هى هى :الكمبيوتر ده حبى الأول والأخير علشان بموت فى تصميم الصور والريمكس وكل حاجه وبتعلم عليه من ونا فى سنه 1ابتدائى



مواقع النشر (المفضلة)


ساعدونى ارجوكم


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع