منتدي كريزى مان > >
لكل البنات الى عاوزة تتجوز
الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

لكل البنات الى عاوزة تتجوز

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

New لكل البنات الى عاوزة تتجوز
النهاردة جبتلكم معايا خطة فعالة عشان تقفشي عريس و تتجوزيه المهم نبدأ
اول حاجة تحددي الست العجوزة الي حاطة عينك علي ابنها وبعدين نفذي التالي:

1- سيبك من صحابك والشلة والنادي والمولات خاااالص خليكي لازقة لمامتك كام شهر لغاية العملية ماتخلص.

2- لو ماشية في شارع او اي مكان علي طول خلي راسك بين كتافك وماترفعيهاش خالص ( ابقي حطي في شنطتك علبة فكس او ابو فاس عشان كتافك لو وجعتك ولا حاجة)

3- كلمة نينة دي ماتفارقش لسانك خصوصا لام العريس عشان تحس بنوع من التميز عن باقي الستات...
ملاحظة هاااامة: مافيش مانع تقولي لست كمان يا نينة عشان لو الخطة فشلت مع الست الاولانية تنجح مع التانية الاحتياط واجب يابنات

4- اول ما ماما تبدأ الكلام غزيها بكوعك عشان تدخلك في الحوار حتي لو مالكيش لازمة اعتمادا علي المثل الي بيقول كتر الدق يفك اللحام عارفة انه مالوش لازمة بس مالاقيتش غيره( خلي بالك وانتي بتغزيها خفي كوعك لاتاخدي علقة محترمة ادام الست ويطير العريس)

5- لو ليكي اخوات صغيرين او اي قرايب صغيرين خليكي معاهام لاعبيهم وخليكي وراهم فين مايروحو عشان الست تاخد عنك فكرة انك حريصة عالاولاد الصغيرين يعني اولادك مستقبليا انشاء الله

6- كل ما ماما تاكل اكلة حلوة خليها تقول دي زي الي بنتي بتعملها تمام حتي لو الاكلة من مطعم صيني او مكسيكي

7- لو جيتي تمدي ايدك تقدمي حاجة للست ولا لمامتك اتألمي وخلي ماما تقول : مش قلتلك ياحبيبتي ماتنضفيش حيطان البيت من برة . (ابقي نضفي غرفتك الاول الي تقولو منفجر فيها قنبلة ذرية)

8- لو الستات اتكلمو عن الجواز اكتمي نفسك لغاااااااية ماتحمر خدودك عشان يقولو : البنت بتكسف مالناش حق نتكلم جمبها. ( بس اوعي تكتمي نفسك كتير احسن تروحي فيها و اروح انا السجن)

9- مهما كان موضوع الحوار ماتبديش رأيك فيه خليكي زي الخرسا لأن الحشرية هتجيب اجل الخطة.

10- شعرك افرديه ماتعمليهوش كيرلي ولا ويفي ولا اي تسريحة عالموضة لأن الستات بيدورو علي الي شعرها ناعم وليس

11- اذا الست ام العريس قالت رأيها سواء في موضوع سياسي او اقتصادي او وطني وافقي عليه حتي لو كان رأيها بايخ ومالوش لازمة مثلا لو قالت : بوش كان عندها امبارح بيشرب شاي مع الحاج قوليلها: طيب ليه يانينة ماقولتيلناش كنا جينا ساعدناكي.

12- لو رحتي فرح اوعي ترقصي تعالي علي نفسك شوية معلش والزقي نفسك بأمير في الكرسي بتاعك واعتبري ان الرقص عيب عشان الستات يقولو عليكي مؤدبة وبتتكسفي

13- لو جت سيرة السوق وهي لازم هتيجي لان دي ملح الجلسات الحريمي خلي مامتك تقول : بناتي مبيحبوش يروحو السوق او يعملو شوبينج باباهم هو بيجيبلهم الحاجات الي عايزينها(ماتتخضيش ده بس كده وكده)

دلوقتي الست العجوزة هتكون وقعت في المصيدة
نيجي بقي للعريس

1- خليكي زي ماتفقنا في بيتك مافيش طلعات ولا خروجات ولا حتي تقفي عند الباب ولما العريس يجي يشوقك خلي باباكي يقول: والله يابني انا هخليك تشوفها بس منغير ماهي تعرف عشان تاخد راحتك وكمان تشوفها علي الطبيعة وبكرة ماتقولش غشيناك( والله ياحاج لو تقدر تحط نانسي عجرم ولا اليسا مكان بنتك وتوريهاله عشان يوافق كنت عمتلها )

2- قبل المعاد الي اتفق مع اهلك يجي فيه عشان يشوفك باسبوعين او اكتر قضيها من كوافير لكوافير فرد شعر صبغة تنضيف بشرة منيكير بديكير .....الخ..

3- لما يجي العريس خلي باباكي يقعد معاكم عشان ميفضلش يبحلق ويتنح فيكي ويبان المستخبي علي رأي المثل " النظرة ذبحة"

4- في نهاية القعدة خلي الوالد يقول: معلش يابني البنت مالحقتش تظبط نفسها وشكلها ملخبط شوية( معلش ياحاج كدبة بيضا عالمسكين )

في اللحظة دي العريس هينط علي باباكي ويبوسه لغااااااااية مايشفط مخه ويقولو الفرح امته ياعمي...

تحذير هااااااام: ابتعدي عن امهات الشباب المتعلمات والمثقفات الي بيلبسو الشنطة نفس لون الجزمة دول بيحتاجو خطط بعيدة المدي......




ذات صلة:

افتراضي رد: لكل البنات الى عاوزة تتجوز
جميل اووى يا حمادة

تسلم ايديك يا عسل

Eh S(21)


هههههههه جميل اوي يا حماده

تسلم ايدك



افتراضي رد: لكل البنات الى عاوزة تتجوز
هههههههههههههههههههه
تحفه تسلم ايدك


افتراضي رد: لكل البنات الى عاوزة تتجوز
ميرسى لمروركم الجميل

افتراضي رد: لكل البنات الى عاوزة تتجوز
( ههههههههههههههههههههههههه)

ايه الخطط الجامده دي يا حماده

اوعى بس توقع في بنت تنفذ الخطه دي

تسلم ايدك على التوبيك اللزيز

تحياتي

افتراضي رد: لكل البنات الى عاوزة تتجوز
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
جامد

افتراضي رد: لكل البنات الى عاوزة تتجوز
ههههههههههههههههههههه



حلوه اووى

تسلم يور هاند

افتراضي رد: لكل البنات الى عاوزة تتجوز
تسلم ايدك ومجهودك الرائع



مواقع النشر (المفضلة)


لكل البنات الى عاوزة تتجوز


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع