منتدي كريزى مان > >
مشكلتى و مصيبتى و كارثتى عايزة حد يرد علياااا
الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

مشكلتى و مصيبتى و كارثتى عايزة حد يرد علياااا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

5propeller مشكلتى و مصيبتى و كارثتى عايزة حد يرد علياااا
مساء الخير
لو سمحتوااا انا عندى مشكله : و مصيبه و كارثه فيا انا بتكسف بطريقه مقرفه بتكسف من اختى من مامتى من اخويا من صاحبتي الانتيم بتكسف اشترى حاجه بتكسف اكلم حد على الايملمشكلتى مصيبتى كارثتى عايزة يرد علياااا
محدش يقول كسوف او حياء لالالالا
دى خليط من الخجل و الخوف و الحياء و الوحده

علما بانى عندى اخوات بس حاسه انى وحيده
انا حتى بتكسف ارد على الموبايل
و لما حد يشتمنى او يزعلنى او يغلس عليا مش برد بروح البيت و اعيط
علونى مش محرومه من حاجه الحمد لله

و الكل معحجوبين بانى رقيقه اووووووى

و احياننا كلامى بيدخل على بعضه

و وشى بيقالب الوان و مش بعرف اتكلم بخاف انى اكلم حد انا طيبه اووووووووووووووى او سازجه مش بعرف ارد على الناس و مش حينفع اعيش كده فى االزمن ده

بجد الى حيساعدنى مش حنسا له الجميييل ابددااااااا
كل الناس قالتلى انتى بتتكشسفى بيطريقه رهيبه انا بتكسف من كل الناااااااس انا بتكسف من خيالى و اللهى حتى الى عندى فى البيت لاحظوا كده

نفسى حد يجاوينى اعمل اييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشكلتى مصيبتى كارثتى عايزة يرد علياااا

ذات صلة:

افتراضي رد: مشكلتى و مصيبتى و كارثتى عايزة حد يرد علياااا
نفسى حد يجاوينى اعمل اييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مساء العسل
انا هنا اختك وكلنا هنا اخواتك وياريت متتكثفيش مني او من اي حد بصي
اول حاجة الكسوف مطلوب للبنت بس مش زيادة عن الزوم
ممكن يكون اللي انتي فيه بسبب ازمة في حياتك عشتيها ولسة ماثرة فيكي حتي لو هيا من بدري
وطيبتك الزيادة عن اللزوم مش هتنفع في الزمن دا لان الزمن دا عاوز الشديد مش الحنين انا بقولك الكلام دا وانا واثقة من كدا بس مبعرفش مكونش طيبة لان دي حاجة فيا من زمان ممكن تكون كويسة بس خدي حذرك من الناس لازم يعني بردو
حاولي تاخدي مامتك صديقة وتقربي ليها او اختك حاولي هتكسبي
حاولي يكون ليكي صداقات مع الناس علشان تتعلمي منهم لازم يكوم ليكي اصدقاء وتجارب في الحياة علشان تتعلمي
لازم تغيري من طريقتك انا زى اختك يا حبيبتي وياريت تاخديني اخت وصديقة واللي انتي عاوزاه انا موجودة

وكل اللي في المنتدي كويسين وهيساعدوكي
اتمني تاخدي بكلامي يا حبيبتي وربنا يساعدك ويكرمك

اختي الفاضلة الفتاة عبارة عن حياء
فالحياء عند المراة اجمل شيء
يعني دي حاجة كويسة(الحياء من الايمان)

اختي تعاملي مع اخواتك ومامتك كاصدقاء هذا افضل لكي

اما السذاجة شيء والطيبة شيء اخر
الطيبة والسماح حاجة جميلة لكن لا تجعليها تزيد عن حدها
اي يجب ان تكون في حدود
حتي لا تتحول الا سذاجة

الله يوفقك اختي واتمني اكون افدتك اختي الفاضلة

بصى يا جميل كلام الساجده لله عجبنى اوى اعمليه بيه يا قمرايا حاولى تقربى من اخواتك ومامتك ومش تتكسفى خالص

ابدئى حوار معاهم وافتحى كلام ومواضيع اكيد الوضع هيتغير

اما بالنسبه للطيبه حلو الانسان يكون طيب بس مش ساذج لانه فى فرق كبير اوى خليكى زى ما انتى بطيبك الا وقت اللزوم تاخدى حقك ومحدش يجبرك على حاجه غصب عنك

بصى يا شمس حقولك ع حاجة لازم تحاولى تخطلتى بالناس وتذكى جيداً غنك مش حتتحولى من إنسانة خجولة إلى إنسانة عادية تعامل الناس بطريقة عادية بسهولة ولكن سوف تقابلين متاعب كثيرة تحملى هذا لأجل أن تكونى الأفضل بين الناس لنفسسك ولمن سترتطين به فيما بعد وإلا سوف لا يكون لكى رأى ف أى شئ
أسأل الله أن يصلح لك حالك كله ولا يجعلك تحتاجين حتى لنفسك لا للبشر

بصى انا اكتر واحده ممكن تحس بيكى

بس تعرفى ده مش عيب انك تكونى كده بس الزمن الى احنا فيه هو الى عيب

الزمن الى احنا فيه حجات كتير وحشه بس نصيحه منى خليكى زى مانتى احسن صدقنى كده احسن من

انك ميكنش عندك حياء اصلا خدى بالك من نفسك ولازم تحولى تبعدى عن اى حد وحش لان الى انتى فيه

ده ممكن يخلى ناس كتير اوى تضحك عليكى وخدى بالك ان ربنا معاكى على طول

واحنا كلنا اخواتك يا قمر

اختك نورا