منتدي كريزى مان > >
عايزة كل واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا لا
الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

عايزة كل واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا لا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

5propeller عايزة كل واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا لا
صباح الخير
لا تندم على حب عشته...حتى ولو صار ذكرى تؤلمك، فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبق منها غير الأشواك فلا تنسى انها منحتك عطراً جميلاً أسعدك

عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا
لا تكسر ابداً كل الجسور مع من تحب فربما شاءت الأقدار لكما يوماً لقاء آخر يعيد ما مضى ويصل ما انقطع... فإذا كان العمر الجميل قد رحل فمن يدري ربما انتظرك عمر أجمل.

عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا
وإذا قررت يوما أن تترك حبيباً فلا تترك له جرحاً، فمن اعطانا قلباً لا يستحق ابداً منا ان نغرس فيه سهماً او نترك له لحظه الم تشقيه. وما أجمل أن تبقى بيننا لحظات الزمن الجميل.

عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا
وإذا فرقت الايام بينكما فلا تتذكر لمن كنت تحب غير كل احساس صادق ولا تتحدث عنه إلا بكل ماهو رائع ونبيل فقد اعطاك قلباً... واعطيته عمرا وليس هناك اغلى من القلب والعمر في حياة الانسان.

عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا
واذا جلست يوماً وحيداً تحاول ان تجمع حولك ظلال ايام جميلة عشتها مع من تحب، اترك بعيداً كل مشاعر الالم والوحشة التي فرقت بينكما حاول ان تجمع في دفاتر اوراقك كل الكلمات الجميلة التي سمعتها ممن تحب، وكل الكلمات الصادقة التي قلتها لمن تحب.

عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا
واجعل في ايامك مجموعة من الصور الجميلة لهذا الانسان الذي سكن قلبك يوماً...ملامحه وبريق عينيه الحزين... وابتسامته في لحظة صفاء ووحشته في لحظه ضيق... والامل الذي كبر بينكما يوماً وترعرع حتى وإن كان قد ذبل ومات

إذا سألوك يوماً عن انسان احببته فلا تبح بسرٍ كان بينكما ولا تحاول ابداً تشويه الصورة الجميلة لهذا الانسان الذي احببته، اجعل من قلبك مخبأ سرياً لكل اسراره وحكاياته فالحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر.
عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا
وإذا شاءت الأقدار واجتمع الشمل يوماً فلا تبدأ بالعتاب والهجاء والشجن. وحاول أن تتذكر آخر لحظه حب بينكما لكي تصل الماضي بالحاضر ولا تفتش عن اشياء مضت لان الذي ضاع ... ضاع... والحاضر اهم كثيراً من الماضي، ولحظة اللقاء اجمل بكثير من ذكريات وداع موحش واذا اجتمع الشمل مرة آخرى حاول أن تتجنب اخطاء الامس التي فرقت بينكما لأن الأنسان لا بد أن يستفيد من تجاربه.

ولاتحاول ابداً ان تصفي حسابات أو تثأر من انسان اعطيته قلبك لأن تصفية الحسابات عملة رخيصة في سوق المعاملات العاطفية، والثأر ليس من اخلاق العشاق ومن الخطا أن تعرض مشاعرك في الاسواق وأن تكون فارساً بلا اخلاق واذا كان ولا بد من الفراق فلا تترك للصلح باباً الا مضيت فيه.

اذا اكتشفت ان كل الابواب مغلقة وأن الرجاء لا أمل فيه وأن من أحببت يوماً أغلق مفاتيح قلبه والقاها في سراديب النسيان... هنا فقط اقول لك إن كرامتك أهم كثيراً من قلبك الجريح حتى وإن غطت دماؤه سماء هذا الكون الفسيح فلن يفيدك أن تنادي حبيباً لا يسمعك، وأن تسكن بيتاً لم يعد يعرفك أحد فيه، وأن تعيش على ذكرى انسان فرط فيك بلا سبب، في الحب لا تفرط فيمن يشتريك... ولا تشتري من باعك ولا تحزن عليه

كل دى كانت مقدمه
بصوا انا حكياتى ان واحد كان بيحبنى اووووى وانا مكنتش حاسه بكده بس اتعلقت بيه اووووووى فى الاخر وبحس انه بيحب وحده ومش عايز يقولى
اعرف منين و ازاى ده احنا كنا بنتكلم على الايميل كل يوم 5 مرات دلوقتى لو يعدى 5 ايام ولا مرة يكلمنى
عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا

ولما بكتب بوست فى الايميل انى مخنوقه وزعلانه واحط صورة عين بتنزل دم كل الى عندى يزعلوا ويسالونى مالك الا هو ولا فكر يسالنى

ولما تجى اقوله انت فى حد فى حياتك يسكت خالص وبعد ربع ساعد يقولى لا

واجى اقوله انت تستاهل وحده احسن منى ميردش
اصلى انا قرفاه فى عيشته بصراحه
( مش مخلياه يكلمنى على الموبايل ولا مخلياه يشوفنى احنا اتقابلنا مرتين عشان كان بينا مصلحه وبعد كده انا مش راضيه ان احنا نتقابل )
يعنى قرفاه فى عيشته

بس انا واللهى كلامى معاه رقيييق وحلو وبدلعه
وهو كان بيدلعنى بطل بقى ينادينى باسمى واتغير اووووى
وحسه انه بيكلم بنت غيرى اعرف اززاى ؟؟؟عايزة واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا

ذات صلة:

افتراضي رد: عايزة كل واحد/ه يرد عليا يقولى بيحب وحده غيرى ولا لا
خلاص امشى معايا انا ونفضلو ههههههههههههههه

هو باين اوى انو حبك غيرك من كلامك يعنى

ده ناقص يقولك بلسانه وحتى لو محبش غيرك

انتى بتقولى انكى مش بتخلى يشوفك

انا لو مكانه هعمل كدة عشان انتى مش عايزة

تقبلى بمزجك لو غصب عنك يصبر وبعدين

هو ممكن يكون لاق انسانه بتحب تخرج معاه وتشوفو

وده مكنش لاقى معاكى على العموم لو فلا فى يوم

حبك هيرجع ولو مش حبك فا مش هيرجع

تحياتى

مرسييي جداا بس انا معلش عايزة اعرف ازاى اعرف انه بيحب وحده غيرى ؟؟

اقعدى معاه واتناقشى

شوفى كلامه لاحظى من تصرفاته

اكيد فى حاجات بينكو صغيره ممكن تعرفى منها

ما هو انا قالتلك ازاى اكبر دلايل انكى

تعرفى انه عرف وحدة تانيه ولا لا هو

انو يهملك يعنى مش يطمن عليكى

ولا يكلمك متغير دئما مش زى الاول

سعاتها هتعرفى وكمان المساله دى

انتى الى تجوبى عليها لوحب وحدة تانيه

مفكرتيش هو حبها ليه ؟

بصى يا جميل هو ممكن يكون سابك براحتك ومش عاوز يفرض عليكى حبه مش معنى كده انه عرف حد تانى ولو عرف اكيد هيقولك

انتى حاولى تقربى منه وتساليه ازا كان بيحب واحده تانيه وليه اتغير كده معاكى

انتى عاوزه تعرفى ازا كان بيعرف حد ولا لا هتعرفى منين غير منه هو واحساسك هو اصلا لو حابب يغيظك هيقولك ايوه انما هو بيقول لا يبقى صدقيه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بصي ياجميل اكيد اكيد عمره مابص لغيرك بس عشان انتي مش قادره تتجاوبي معاه
الراجل لما بيحس ان اللي بيحبها مش مدياله اهتمام او مستكتره عليه انه يشوفها
بيبدا يحس باكتئاب لانه بيحس انه بيكلم واحده ميعرفهاش
توضيع بسيط جدا
كان اتنين بيكلموا بعض وبينهم ستاره لازم تشيلي الستاره دي
وبعديها هتلاقي كل خير ان شاء الله والمعامله هتتغير كليا

بالتوفيق ان شاء الله

الاول ازيك عامله ايه يارب تكوني تمام
بصي حبيبتي انا مااقدرش اقولك بيحب غيرك ولالا
لكن لو بيحك جد مش هيعمل كل ده
مهما عملتي فيه ايه اللي بيحب مش بيهمه ولا صوره ولا فون
ولا الكلام ده لانه بيستني الاول ويشوف الاحساس
المفروضلو بيحب بجد يقربك منه مش يبعدك علشان
رفضتي تقابليه ده مش حب خالص
انا اقرب مثال انا واللي بحبه لحد دلوقتي
مااقابلناش نهائي ولا مره وده اتفاقنا من الاول
وهو موافق لان اللي يهمنا مش المقابله والتسبيل
اللي يهمنا اننا نكون مع بعض ونقرب لبعض
اعزريني اني ممكن اصدمك لكن ده مش بيحبك
لو بيحبك مش هيعمل كل الحاجات دي مش هيتلكك علي مقابله
او فون الاهم للي بيحب انه يكسب ثقه اللي بيحبه
ويديله ثقه وحب وامان مش يخوفوا
وانا مش شايفه فيه اي حاجه من دي
اتمني اني اكون قدرت اوصلك رايي
وسوري لانه هيزعلك ربنا يوفقك يارب

مرسييييي باوووووى ليكواا و اللهى ربنا يخليكواا
وشكر اااا ليكى يا مملكه الاحزان
انا بحبك اووى بجد ربنا ما يحرمني منك
طيب اعاملوا ازاى؟؟؟؟
بنفس حبى ليه فى الاول ولا ايه ؟؟؟

بص يا حبيبتي هو لو بيحبك بجد مكنش سابك كدا هو ممكن يكون لقي واحدة بس مش عاوز يقولك انتي ممكن تسألي عليه وتعرفي اخباره من غير ما يعرف
وانا اهديكي
لا تندم على حب عشته...حتى ولو صار ذكرى تؤلمك، فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبق منها غير الأشواك فلا تنسى انها منحتك عطراً جميلاً أسعدك
واهدي لنفسي
اذا اكتشفت ان كل الابواب مغلقة وأن الرجاء لا أمل فيه وأن من أحببت يوماً أغلق مفاتيح قلبه والقاها في سراديب النسيان... هنا فقط اقول لك إن كرامتك أهم كثيراً من قلبك الجريح حتى وإن غطت دماؤه سماء هذا الكون الفسيح فلن يفيدك أن تنادي حبيباً لا يسمعك، وأن تسكن بيتاً لم يعد يعرفك أحد فيه، وأن تعيش على ذكرى انسان فرط فيك بلا سبب، في الحب لا تفرط فيمن يشتريك... ولا تشتري من باعك ولا تحزن عليه