الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

خايف أضعف يا رب وأنهى حياتى بإيدى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي خايف أضعف يا رب وأنهى حياتى بإيدى
يا رب انا خاي أضعف وأنهى حياتى بإيدى بس الدنيا بقت وحشة قوى يا ب
قلك ثورة حتعدل الناسبوظت الدنيا قالك حاكم ظالم شالوه باردو الدنيا لسه باشظة

ويقولو ثورة 25يناير دى نكسة 25يناير

الدنيا بقت غريبة جداً

لو فكرت تحب ما تلاقيش حد يستاهل حبك

نخدم الناس ولما تحتاج خدمة ما تلاقيش حاجة

فى فرحهم ينسوك وفى حزنهم يفتكروكك

والله انا مخنوق من الصحاب والأهل والناس كلها

الأهل لو قعدت سنة ماحدش يسأل
ميت ولا عايش مكسور ولا سليم
تعبان ولا .................
................ولا.................
حتى مجرد غنك بتسمع صوته تعرف إن فى حد فاكرك وبيطمن عليك

لما يبقى عندى 180إسم عالموبايل محدش بين يقولك إنتا مش باين ليه

وماحش يقولى حال الدنيا والدنيا كده والكلام الغريب ده

انا يئست من الحب والناس والدنيا والأهل والصجاب وكل حاجة
ا

أنا مش عاوز أكتئب اناداخل على إمتحانات ومش ناقص حاجة النفسية ظى الزفت والحمد لله على كل حال

ذات صلة:

Eh S(21)

معلش كلنا بييجي علينا وقت بنكون زيك كده

بتحس انك مش ليك حد في الدنيا

وحتى لو ده بجد فليك ربنا يغنيك عن اي حد

قرب منه اكتر ولو عايز تكلم صاحب او حبيب ومش لاقيه كلم ربنا

هوه اكيد معانا في اي وقت عمره ما هيبعد الا لو احنا بعدنا

وكمان اصحابك واحبابك حاول تلاقيلهم اعذار وقرب انت الاول واسال عنهم

وماتزعلش منهم يمكن عندهم مشاغلهم

عاتبهم ماشي بس لو سيبتهم هيسيبوك

ربنا معاك ويسعدك وينجحك يارب

افتراضي رد: خايف أضعف يا رب وأنهى حياتى بإيدى
هو دا حال الدنيا
يوم ناسي وعشرة مانسي
يوم فرحان و عشرة مخنوء
اهم حاجه الخنقه متأثرش عليك وعلي امتحناتك
اهم حاجه انك تخرج نفسك من المود دا وانت هتبقي كويس
وشوف انت هتعمل ايه وقولي يمكن اعرف اخرج منه انا كمان
ماهو الحال من بعضه يا صحبي

قرب من ربنا اكتر ياجميل هتلاقى
الدنيا كلها مش فى دماغك
وكل ما تضيق عليك
اخنق شيطانك وقول يارب
هتلاقيها بتروق معاك
ربنا موش بينسا حد
حتى وانت ناسيه
تلاقيه معاك يستر عليك
ربنا يسعدك يابو راضى
وتحقك كل الى بتتمناة
دمت فى حفظ الرحمن

ربنا كبير واكبر منه مافى خليك قريب من ربنا وهو اكيد بساعدك
كل انسان منا بيمر بمراحل فى حياته فيها الحلو والوحش المهم انى يكون بالقرب من ربنا
وصدقنى الانسان منا زى البحر مرة بيكون حياته هادىه وجميله والناس تحبه ومرة بتكون حياته مليئه بالامواج المتلاطمه اللى مابتعرف بتوصل صاحبها فين والانسان فيها زى المركب بالبحر لازم بتشبث بالحياة والامل حتى يعبر لبر الامان فى ظل الامواج المتلاطمه ولازم تركز فى امتحاناتك لانك لو تفوقت اكيد بيكون قدامك فرص كتير احسن فى الحياه والحب والشغل وكل شىء
وربنا معاك ويوفقك
وانت بتقول مش لاقى حد تحبه ولو حبيت مش يستاهل اولا الحب موجود وفيه بنات كتير جدا ولو كان مش يستاهل يبقى العيب فى الاختيار مش فى البشر الحب ابدا مش هيتغير ابدا

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg يا رب.jpg‏ (45.4 كيلوبايت, المشاهدات 27)
قول ياااااااارب كفايه

والله انا مش ههديك لاني انا عندي نفس ازمتك بس قول يااااارب

لا إله إلا الله محمداً رسول الله
لاحول ولا قوة إلا بالله
لا إله إلا أنت سبحانك إنى كنت من الظالمين

كلنننا بنمر بحالات بنحس اننا فقدين الامل فيها

بس مدام لينا رب كبير منقلقش عالم بحالنا

وربنا يفك كربك علي خير يارب