منتدي كريزى مان > >
ارجوكم ساعدوووووووووني انا محتااااااااره ومحتاجه رأيكم
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

ارجوكم ساعدوووووووووني انا محتااااااااره ومحتاجه رأيكم

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

No ارجوكم ساعدوووووووووني انا محتااااااااره ومحتاجه رأيكم
انا بحب واحد اوي وزي ما بيقولي انه هو كمان بيحبني اول علاقتنا كنت حاسه فعلا انه بيحبني بس دلوقتي مش بقى يسأل وحسيت ان حبه ليا كان في مرحله اعجاب وخلاص راحت لحالها وبيعد ب 4 ايام مش بيسأل ولا يهمه امري بعد ماكان الاول هيتجنن لو مش كلمني يوم واحد وانا لما بسأل عليه بيطلعلي ب100 حجه.
وانا بجد يا جماعه محتاره رأيكم في المشكله دي معلش صدعتكم ارجوكم ساعدوووووووووني انا محتااااااااره ومحتاجه رأيكم

ذات صلة:

بصى يا [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد هو ممكن يكون فعلا ,,فيه حاجه شغلاه مش حجه ولا جاجه ,,,وكمان مش شرط انه يكلمك كل شويه علشان يبين حبه ليك
بس انتى المفروض تتكلمى معاه وتعرفى هو ايه اللى غيره كده ,,,ممكن تكون عنده مشكله ومش عارف يحلها وممكن اتنى عملتى حاجه ضايقته بس مش عاوز يقولك علشان ميجرجش شعورك ,,,ممكن بس من رأى انك تتكلمى معاه وتوجهيله الكلام اللى انتى كتباه واكيد هتعرفى ايه السبب,,أسف انى طولت عليكى ,,وان شاء الله ميكونش فيه حاجه
ويكلمك كل دقيقتين علشان يزهقق ههههه

Eh S(17)
أهلا بيكي حبيبتي

الحيرة صعبه اوي و الانتظار و التفكير بيتعب جدا

المهم دلوقتي عشان تعرفي هو ماله و في ايه ماتحاوليش تتصلي بيه طول ما هو مش بيسأل

خليه كده فترة اربع ايام

لو هو جاه و سأل عليكي و اتصل بيكي يبقى كان بيتقل و بيشوف غلاوته عندك

و لو ماسألش يبقى في حاجة و ساعتها انتي واجهيه و إسأليه ماله متغير ليه

بس انتي ماتفكريش و لا تدايقي نفسك اكيد هتعرفي كل حاجة مع الوقت

ده رأيي حبيبتي و اللي أنا حسيته من كلامك لو اقتنعتي بيه و هتنفذيه يبقى لينا كلام تاني بعد ماتعملي كده و نشوف النتيجه و نكمل كلامنا

اتمنالك الخير ربنا يوفقك

يسلمووووووووووو على رايك سندباد

ميرسي على مرورك زينه وعلى رايك الجميل وانا ان شاء الله هنفذه واشوف النتيجه
ميرسي اوووووووووي على المساعده

هو لو كان بيحبك بجد كان جه واتكلم معاكى وكان فهمك انه لو زعلان منك فى حاجة لكن انتى بتقولى بقاله كده 4 أيام يبقى هو كده عايز يبعد عنك مفيش حد بيحب حد بجد يبعد عنه4 أيام دا رأيي .
انا نصيحتى انك خلاص تشيليه من حياتك ومش تتصلى بيه تانى وهو لما يفتكر انك المفروض مستنياه ويتصل تبقى تفهميه انه خلاص وركزى فى مستقبلك ونفسك .......... وياريت التجربة دى تتعملى منها باى حاجة ومش تخليها تيجى وتمشى عليكى من غير ماتستفيدى منها

. بسم اللة الرحمن الرحيم
يعنى فى البداية انتى واثقة من حبة؟
لو واثقة من حبة بجد ليكى ممكن تعاتبية وتعرفى اية الى مغيرة كدة من تجاهك
وهو بجد لو بيحبك هيقولك على كل شيىء بصراحةانما بقا مع احترامى للجميع كون
انك تبى يبقى انت بتزودى الفرق الى بينكموهتتعبى منة جدا
وارجو ان تتقبلى مرورى
ودا ايميلى لو احتاجتى اى تفسير هتلافينى فى مساعدتك
hamada_love2666

ايه يا امير انت جاى تهدى النفوس

اولا لورينا لو انتىبتحبيه انتى المفروض تسالى عليه الاول يمكن فيه ظروف عندو وانتى المفروض برضو تشوفى ايه اللى يزعلوا ومش تعمليه

ولو مش اهتم بعد الظروف دية بيكى يبقى تسيبك منه
بس مش اظن ان هو كده يعنى

اسمحيلي من بعد ازنك
اول شي جربتي تسأليه شو القصة وصار يطلعلك الف حجة حب مقلتي ..اول شي لو بيحبك اكيد حيصارحك وحتى لو انت على غلط بيفهمك غلطك بعدين يزعل لان هيدا الاسلوب خطأ..
لان اول شي بالحب هو التفاهم ...
ولو هالانسان بيحبك ما كان قدر يبعد عنك وانت عم تقولي 4 ايام بنظري حبيبتي .. اكيد انت متضاايقة وممكن تبكي ..تنقهري و تحسي باشيا نحنا ما حاسين فيها لانك انت الموجوعة . المفروض هلاء دورك تبعدي ابعدي عنو 4 ايام جربي .. تحدي حالك قوي شخصيتك وقلبك اكتر .. بعد هيك حتصير شغلتين :
1- او بيدقلك وبيحس انو انت بعدتي و بيسألك وين ما عم تالي والسبب وهيك اكيد حتقليلو انو هيدا اللي عم تحسيه لما هو عم يبعد
او
2- ممكن ما يسال ويطنش ساعتا من حالك لازم تاخدي قرار الانفصال لانو 4 ايام بعيدة عنو وما سال كافيين ليحددولك مقدارك وقيمتك عندو
..
ممكن يكون عندو سبب نفسي شي مضايقو او ايا شغلة بس حتى ولو كلمة بحبك مش كلمة سهلة الواحد يقولا المفروض يكون في مشاعر مترابطة بين بعض وما يكون في شي مخبى ...

تقبلي مروري حبيبتي

السلام عليكم الاول
انتى يا ستى تروحى تسألى عليه يمكن سبب انو ميسألش عليكى دا يمكن عزر عندو ولا حاجه

ويمكن هوا الى محتاج الى يسأل عليه يمكن يكون تعبان نفسين تكون حاجه تعباه
اتصلى بيه استفهمى منو وشوفى هيقولك ايه
تحياتىآ ويارب اكون قدرت افيدك

كيف بدا تتصل فيه مهو كل متتصل وتسالو بيتهرب وقالت بيطلع مليون حجة شو بدا تبقى تركض وراه ....
ازا تاعبو شي بعتقد انت حبيبتو وانت البير اللي بيخبي فيه سرو
انو اوكي منحب كلنا بس كمان توصل لدرجة انك تركضي وراه وهو ما عم يسال وبيتهرب هالشي اكيد غلط