منتدي كريزى مان > >
ســؤال اذا جاوبت علية يبقى صح انتا مجرم.....؟
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

ســؤال اذا جاوبت علية يبقى صح انتا مجرم.....؟

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ســؤال اذا جاوبت علية يبقى صح انتا مجرم.....؟
قصة بنت وفيها سؤال

بنت ماتت أمها وفي أثناء تشييع جنازة الأم قابلت البنت شاب أول مره تشوفه
وكان وسيم جدا ووجدت فيه جميع المواصفات اللي كانت تتمناها في فارس أحلامها .
أعجبت هده الفتاة بذلك الشاب وحبته حب شديد لكن المشكلة إن هذه الفتاة لم تتعرف عليه و
لم تأخذ عنوانه أو رقم تليفونه
و حتى اسمه ما عرفته..!
بدأت البنت تبحث عن أي شيء أو معلومات تدلها عليه.........
لكن جميع محاولاتها باءت بالفشل .
وبعد أيام قليله قتلت هذه البنت أختها.؟؟؟؟؟؟ !!!!!

السؤال.......... في اعتقادك :

ماهو السبب الذي جعل الفتاة تقدم على قتل أختها ؟

فكركويس قبل ما تشوف الإجابة... وحاول إنك تكون صادق مع نفسك حتى تعرف انت محتاج
طبيب نفسي أو لأ ..

ها ؟ فكرتوا كويس..؟؟

اوكي .. انزلوا شويه وانتوا تشوفون الإجابة..

الجواب :

قامت الفتاة بقتل أختها على أمل أن يظهر ذلك الشاب مرة أخرى في جنازة أختها !

إذا جاوبت نفس الإجابة فهدا يدل على إن تفكيرك مثل تفكير المرضى النفسيين اللي عندهم ميول ونزعه للقتل.
هذا الاختبار طبق من قبل أطباء نفسيين على أشخاص كان المراد معرفة هل تفكير هؤلاء الأشخاص تفكير إجرامي أم لا ..
وطبق هدا الاختبار على مجرمين عده كانوا متهمين بارتكاب مجموعة من الجرائم وقد أجابوا عليه بشكل صحيح

يعني اذا كانت إجابتك صح يعني إنت عندك أفكار إجرامية .. ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟

إذا جاوبته غلط يعني إنت سليم مية مية .. ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟

ههههههههههه ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟ ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟ ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟

كل واحد يقول الاجابة الي اجاب بها

شكرااااا ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟ ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟ ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟

واتمنى ان الموضوع يعجبكمســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟ ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟

منقوول

علشان نقدر نقبض على المجرمين اللى هناســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟ســؤال اذا جاوبت علية يبقى انتا مجرم.....؟

ذات صلة:

يسلمو بجد الموضوع كتير جميل ورائع

أنا بصرحه إفتكرة عشان كان للاخت علاقة بلشاب وهي غارة منها
يعني الحمد الله طلعة شخصيه موسلمه

وتحياتي ليك

لا انا قلت مجنونة رسمى ولازم تتعالج الحمد لله طلعت الاجابة غلط

اجابتي طلعت صح انا مجرم

يسلمو بجد الموضوع كتير جميل ورائع

أنا بصرحه إفتكرة عشان كان للاخت علاقة بلشاب وهي غارة منها
يعني الحمد الله طلعة شخصيه موسلمه

وتحياتي ليك

هههههههههههههههههههههههههه

طيب الحمد لله

نورتى الموضوع يا هابو

الحمد لله ان نال اعجابك

تقبلى من كل الود والتحية

لا انا قلت مجنونة رسمى ولازم تتعالج الحمد لله طلعت الاجابة غلط

هههههههههههههههههههههههههه

الف شكر لمروريا [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

نورتى الموضوع والمنتدى كلة

ههههههههههههههههههههههههههههه

الف شكر لمرورك يا ميسى

نور ت الموضوع يا غالى

تقبل منى كل التحية والتقدير

[rainbow] بسم الله الرحمن الرحيم شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية . موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية . اية يااسير دة طب انا جاوبت الاجابة الصحيحة مش عارفة هتعملوا اية مع المجرمين اللى زينا ارجوك يااسير طمنى بقى [/rainbow]

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
هههههههه
هه
عايز الحق ولا ابن عمه
الصراحة انا كسلت افكر اصلا في اجابة ونزلت بسرعة
يا تري كده في امل اعيش يا دكتور؟؟؟
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه

[rainbow] بسم الله الرحمن الرحيم شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية . موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية . اية يااسير دة طب انا جاوبت الاجابة الصحيحة مش عارفة هتعملوا اية مع المجرمين اللى زينا ارجوك يااسير طمنى بقى [/rainbow]

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

دة حتى انا قولت ان اسمك ملاك يعنى طيبة

طلعتى من المجرمين

واحنا اكيد هنقبض على المجرمين كلهم

ونجوزهم لبعض هههههههههههههههههههه

يعنى تفتكرى هنعمل معاهم اية

احنا شرطة طيبة مش زى بتاعت الشعب

نورتى الموضوع يا ملاك

والحمد لله ان عجبك