الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

مش عــــارف أعمل إيه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

46 مش عــــارف أعمل إيه
الموضوع ياجماعه انى بحب أخت صحبي احنا نعرف بعض من زمان واحنا فى عماره واحده بس مش عارف اصارحها اولا لأنى خجول بطبعى ثانيا خايف من رد فعلها ثالثا والاهم اخوها خايف ليفتكر إنى بخونه انا تبكلم معاها عادى جدا بس لما بكلمها بنفضل نضحك مش عارف ليه وبرتبك كدا ومش بعرف اقول كلمتين على بعض فكرت وقولت انسى الموضوع لكن مش قادر لأنها دايما قدامى وقولت أكلمها وصارحها لكن مش قادر ومش عــــارف أعمل إيه ؟؟.
لو حد عند اى مساعده يتفضل بالمشاركه.

>>( Happy Valentine For You )<<

ذات صلة:

Eh S(17)
اهلا بيك [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

لو انت جدي بالموضوع ده و جاهز للأرتباط

يبقى لازم تفاتح صاحبك بالموضوع زي مابيقولوا تدخل البيت من بابه

لانه في الاول و في الاخر هيعرف و مش حلوة بحقك يعرف من حد غيرك

و اكيد لما انت تفاتحه بالموضوع هتكبر بعينه اكتر انك مارضيت تعمل اي حاجة قبل مايكون هو عنده علم بيها

و اكيد كمان هي لو مش مرتاحاك مش هتكلمك و تضحك معاك

جرب الطريق المستقيم و الواضح و ربنا يوفقك ان شاء الله

شكرا على رأيك ومرورك يا زينه يا قمر

بص يا مان مفيش كلام بعد الي قالته زينه لانها لخصت الموضوع وجابت من الاخر
وربنا معاك لاني كان عندي شبه موضوعك

مرحبا
بصراحة مشكلتك كتييييييييييير صعبة مش سهلة لان الشخص هيدا رفيقك
ازا كان عقلو مش متعصب ممكن ازا كنت قاصد خير ونيتك الارتباط ممكن تصارحو انو انت صديق و ابن عالم وهيك ... وانو انا بدي ارتبط انسانة وما ممكن لاقي احسن من نسبكن وهيك اما باللنسبة لانك تصارحها ممكن لو تضحك معك تكون عادي مش شرط تكون تحبك ممكن لانك رفيق اخوها بتمزح معك عادي ..
بس ازا كانو متعصبين نصيحة ما تجرب تصارح البنت ابدا لانو مصارحتك ممكن تأثر سلبا عليك و انا بحكيك من خلال تجربة لصديقة لالي
كانت صحبة مع رفيق خيا و لما صارحها بحبو هي يلي انقلبت عليه بس بنفس الوقت في بنات ازا كانو مايلين للشب ممكن انت تتجرأ وتحكيلا انك معجب فيا وتعرف رأيها فيك بالنسبة للارتباط بس كعلاقة عادية منندون اررتباط ما تجربببببب ابدا لانكرح تاكل ضربة ما في متلا
ربي يكون معك

شكرا يا جماعه على مروركم ونصايحكم الغاليه دى بجد متشكر ويارب يوفقكم ويوفقنى

خت الطريق المستقيم دة لو انتا جاد فعلا وصرحها ولو قبلت يبقا كان بيها ولو بردو مش في دمغها يبقا خلاص شوف حياتك انتا ومتشغلش بالك بيها خالص وما هي الا اخت صحبي وبس ازيك اخبارك بس بس لازم تاخد خطوة جريئة وبسرعة

تسلم يا هيما يا فطيما على مرورك ونصيحتك الغاليه دى هى مسئله جرئه فعلا

بقولك ايه يا برنس انت لو بأديك انك تروح تتقدملها ماشى انا معاك تصرحه

لاكن لو عاوز امور الحب والحجات دى احسلك انك مش تخسر صحبك
خليك فى محل الثقة الى هوا مدهالك
ودا رائى
وشكررررررررررررآ

تسلم يا جميل بجد