منتدي كريزى مان > >
ازاي تطلب ايد حبيبتك للزواج
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

ازاي تطلب ايد حبيبتك للزواج

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Clap0000 ازاي تطلب ايد حبيبتك للزواج

1- فاجئ حبيبتك: لا تدعها تتكهّن بنواياك، حتى يكون لطلبك وقع سحري عليها، يُحدث ردّ فعل مدهشاً لديها تتذكرانه لسنوات لاحقاً.

2 - اختر مكاناً دافئاً: تحت شجرة مزهرة، على شاطئ هادئ في مطعم مميز، أو في مكان تحبّانه معاً، واجعل هذه اللحظة الفريدة تعبّر بصدق عن شخصيتك وعواطفك.

3 - كن خلاّقاً: ولا تخف أن تأتي بتصرفات خارجة على المألوف. اعرف أن هذه اللحظة سوف تبقى محفورةً في ذاكرتكما طوال العمر، لذلك اجعلها مدهشة حقاً بكل ما فيها.

4 - أمسك يدها وانظر في عينيها بعمق: أو قف أمامها وتأمّلها بحنان، أو لمَ لا تجثو أمامها لتتيح لها، من خلال هذه الحركة، أن تفهم أن شيئاً ما يحدث بينكما، وأن الأمر جدّي وليس مجرّد مزاح..

5 - إبقَ على طبيعتك، ولا تتوتر: واعرف أنه رغم تخطيطك الدقيق لجميع التفاصيل يمكن في أي لحظة أن يطرأ أمر غير متوقع يعرقل سير الأمور فلا تجري كما خططت لها. لذلك إبقَ مستعداً دائماً وحافظ على بساطتك وعفويتك.

6 - دع قلبك يتكلم: فهذه هي اللحظة المناسبة للتعبير عن مشاعرك تجاه الفتاة التي تحبّ، والتي ستصبح شريكة حياتك. لا تخشَ أن تعبّر لها عن حبك، فربما يمرّ وقت طويل قبل أن تمتلك الجرأة لتبثّها عواطفك من جديد.

7 - اختبر ردّ فعلها مسبقاً: وحدّثها عن الزواج، تلمّس مدى استجابتها للموضوع قبل أن تفاجئها بطلب يدها بشكل رسمي، خصوصاً إذا كان الأمر سيتم أمام طرف ثالث، وبهذا تتجنّب أي مفاجأة غير مستحبّة.

8 - لا تنسَ آلة التصوير: اجعل هذه اللحظات محفورة الى الأبد، فكم ستكون هذه الصور مؤثرة بعد سنوات من الزواج.

9 - انشر الخبر من حولك ما أن توافق على طلبك: اتصل بأهلك وبأصدقائك، وبلّغهم النبأ السعيد، ودع الجميع يشعرون بفرحتك وأنت تخطو خطوة الألف ميل من رحلة العمر معاً.

10 - احتفل بالحدث السعيد لأنه يستحق الاحتفال: اصطحب من صارت منذ هذه اللحظة خطيبتك ورفيقة العمر المقبل الى مكان فاخر للاحتفال. أطلب أفخر الأصناف، ولا تتردد في شراء الورد وتقديمه إليها أو طلب أغنيتكما المفضّلة من الفرقة الموسيقية


ذات صلة:

افتراضي رد: ازاي تطلب ايد حبيبتك للزواج
الله الله على الرومانسيه

كلام جميل اوى

بس شباب اليومين دول بقى يا فارس اكيد مبيعملوش كده

دول اخرهم زغرطى يا بت انا هاجيلكوا النهاردة وخلى ابوكى ينضف ويستنانى

ههههههههه

تسلم موضوع جميل يا فارس

Eh S(21)

موضوع رومانسي ورقيق اوي يا حسام

تسلم ايدك


افتراضي رد: ازاي تطلب ايد حبيبتك للزواج
تسلم الايادى
مجهود اكثر من رائع


افتراضي رد: ازاي تطلب ايد حبيبتك للزواج
مرسي جدا لمروركوا



مواقع النشر (المفضلة)


ازاي تطلب ايد حبيبتك للزواج


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع