الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

مشكــله وارجو الحل من اهل الخبــره

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

43 مشكــله وارجو الحل من اهل الخبــره
بصــراحــه انا شوفت المشكــله دى وانا طالب منكو الى يقدر يحلها يعنــىأ

انه يســاعدنــا دى مشكلة شاب

وللاسف مشكلتى دى انا شايفها غريبة شوية

انا كنت مرتبط انسانة ولسبب ما انتهت العلاقة بينا

ومن ساعتها عمالة تلف ورايا وتبعتلى ده يكلمنى وتبعتلى دى فهمنى

لدرجة انى بقيت اقولها انا مسافر ومش هنا وكدة

بس مفيش فايدة

من الآخر مش عارف اروح منها فين

هتقولى مش مشكلة خالص

صح؟

لا مشكلة ونص

لانها ابتدت تجيلى البيت وتستنانى عند اول الشارع وحاجات كدة غريبة

هتقولى وفيها ايه؟

هقولك انها ابتدت تعملى مشاكل مع اصدقائى البنات ومفهماهم حاجات مش صح عنى

الموضوع كبير اد البطيخة

وانا مش عايز اصدعك بتفاصيل ملهاش لزمة

وانا بس حبيت احكيلك يعنى لقيت حل للمشكلة أو لأ

(اللى انت احتمال تكون مش شايفها مشكلة لانك برة الموضوع)

انا بس حبيت احكى

وعندى كام مشكلة تانية كمان مش عارف احكى ولا ايه

طيب طيب خلاص

هحكى

ليه واحدة صحبتى مش صحبتى اوى يعنى

بس اللى حصل انها جت يوم وعملت حادثة وكلمتنى من المستشفى حتى قبل ماتكلم اهلها

وقالتلى لازم تجيلى وروحتلها ازورها

ومن ساعتها بترسم علية دور الحب

مش عارف ليه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

انا قلت يمكن تكون عايزة مصلحة ولا حاجة

لقيت لأ ومش عارف ليه بتعمل كدة

وعايشة الدور اوىىىىىىىىىىىى معايا انها بتحبنى وانا بجاريها ومش عارف اعملها ايه؟؟؟

متهيألى كدة كفاية اوى وخلى بقيت المشاكل اللى بجد بعدين

منقول

بس حبيت ايه حل المشكله دى عشان اعرف ناس ليها نفس المشكــله

ذات صلة:

اولا يابو علي بالنسبه للمشكله الاولانيه حاول تفهمها ان انتو مش مقسومين لبعض وغلط الحاجات اللي بتعملها دي عشان سمعتها وكرامتها بين الناس
لان لو فضلت متكلمهاش كده هيا ممكن تعمل في نفسها حاجه وهتشيل انت زنبها
ونصيحه من اخوك كلمها وبالعقل واللي فيه الخير هيكون

امال المشكله التانيه فبلاش تخدع البنت لان كده اكبر غلط لو بتحبها كلمها وربنا يسهل ولو مش بتحبها ومش حاسس من ناحيتها باي مشاعر فقولها احنا اخوات

وبلاش تجاريها وتخدعها

يارب اكون افادتك
تحياتي ليك يابو علي

اولا المشكله الاولى انا برده رأيى من رأيى احمد وبعدين انت لازم تعرفها قولها يابنت الحلال كل شئ قسمه ونصيب وقولها خلاص كل اللى بينى وبينك انتهى وهى ممكن تفتهم...........

اما المشكله التانيه لو البنت دى انت مش حاسس من ناحيتها باأى حاجه قولها لان مينفعش
تفضل معلقها بيك كده وخلاص ولو قالتلك انها بتحبك وكده قولها انا مش معتبرك اكتر من اخت وخلاص بس مش تسيبها كده والحق نفسك قبل ماتتعلق بيك اكتر واكتر..........

تســـلملــىأ يا غـــآلــىأ يا ابن الغــآلىأ

بس دى مش مشكــلتىأ انا

تســـلمــىأ يا اجمل دودى

نورتونى واكيد استفدت من ردكم الجميل دهـ

تحيـــآتـــىأ

حســــــــ،ــن

نا من رايي تروح واقف واخدها قلمين وتقولها انا قلتلك الموضوع انتهى

ههههههههههههههه

بص هو ممكن تكون بتحبو بجد ومش قادر تتخيل مش لبعض فى مليون طريقه

فى كلام بالراحه مش جاب نتيجه فى تجاهل مش جاب نتيجه فى صحاب يفهموها

مش جاب نتيجه حسسها انك بتحب غيرها

وبالنسبه للى هي صحبتك

اقصر الطرق الطريق المستقيم انا مش بحبك احنا بس صحاب

وابعد شويه وهى هتعقل

يارب رايي يعجبك

يعجـــبـــنــىأ دهــ لازمــ يعجبــنــىا

بجد رأيكــ جميــل اوىأ ورائــع وهوه دهــ الصــح

تحيـــآـتــىـا

حســــ،ـــن

أنا مع أحمد فى رأيه والبعد عنها أحسن ولازم حد يفهمها ان الحب ده شعور متبادل مش فرض سيطره أو بالعافيه دا احسااااااااااااااااس يا ناااااااااااااااااااااااس

قــولهــآ والنبــىأ

تسلم يا باشا ع مرورك

تحيــآتــىا

حســـــــ،ـن

ههههههههههههه احلا مشكلة شفتا بحياتي
بتعرف اضربهن التنين ههههههه
لا عنجد برأييي ممممممممم انو البنت الاولى انت ماخد قرار كرمالا خلص انساها بس في شغلة انو ممكن تخبر اهلها بهالموضوع و اكيد بيوقفو البنت عند حدها لانو بصراحة عفوا عهالكلمة بس البنت ما عاملة كرامة لحالا والافضل تتربى
البنت التانية حرام عليك تعلقها وهي هلقد مش حاسة انك بتلعب مشاعرها عالعموم احسب الشغلة صايرة على اختك و ابعد عنها وفهما انو ما في مجال تكونو سوا مش شرط تقلا انا ما بحبك كرمال ما تجرحها بس قلا بالفترة يلي عرفتك فيها ما حسيت ممكن نكون لبعد وفي شوية افكار مختلفة يعني كون جنتل بكلامك ما تجرح ولاا تقسى

ههههههههه

مــآشــىأ يا جميـــل
وردكــ جميل اوى واسعدنــىأ شكــرأ ليكــىا مرهــ تانيــه

تحيــــــآتـــىأ