الحوار والنقاش الجاد هنا تجد النقاش الجاد والمواضيع الهامة شارك برئيك

شاورت لتاكسى وبعدين

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
ضى القمر
افتراضي شاورت لتاكسى وبعدين

شاورت لتاكسى وبعدين


السلام عليكم

تخيل انك شاورت لتاكسى



و قلت له يوديك مكان معين



راح لف بالعربية



فى طريق عكس اللى انت رايحه



و قلت له ان مش ده الطريق



رد و قال لك لا هو



حتعمل ايه



طب تخيل انه استمر فى السير 30 سنة



و كل شوية نقولة على جنب يا اسطى احنا عاوزين ننزل



ابدا



و هو متخيل ان الطريق ده هو الطريق الصح



و كل ده وهو مشغل العداد و عمال ياخد منك الفلوس اللى العداد بيعدها



و انت تقوله ابوس رجليك على جنب يا اسطى



و هو ابدا



و فجأه راح واقف فى مكان معين و هو قافل عليك العربية



و لقيت واحد ركب مكانة



و بيعمل زى ما كان بيعمل الاولانى



و تعرف انه ده ابن السواق



و ورث التاكسى عن ابوه






و الحدق يفهم


مش عوزاكم تخافوا يا شباب خااااااااااااالص


 
من مواضيعي في كريزي مان

  • حلويات رمضانية - كل سنة وانتم طيبين
  • باقة من اشعار فاروق شوشة
  • يا يوسف هذا العصر...إستعصم
  • يا عباد الله اثبتوا فى دنيا الفتن
  • قد لا اكون اميرتك
  • فى طريق الحزن قابلت فتاة
  • ღوداعا ღ♥ღ 1429 اهــــلا 1430 ღ♥ღ
  • ما الفرق بين الرجل والذكر ------------
  • هَذِي بـِلادٌ .. لمْ تـَعُـــدْ كـَبـِلادِي (جزء ثان)
  • جمال الزهور حتى بالأشعة السينية
  • شاعر مصرى
    افتراضي

    هنخاف من ايه يا ضى

    يعنى هيحصلنا ايه اكتر من اللى احنلا فيه

    تعرفوا يا ضى المثل اللى بيقول

    القط بيحب خناقه

    تعرفى ان ناس كتير اوى

    موافقه على اللى بيحصل

    موش عارف ايه السبب

    ولا ليه السكوت

    بس زى ما قلتلك

    احنا بقينا زى القط

    بنحب خناقنا

    شكرا على موضوعك الرائع جدا

    تقبلى مرورى ووافر تقديرى واحترامى


     
    من مواضيعي في كريزي مان

  • كمبيوتر كامل في لوحة المفاتيح!
  • عندما نفقد انسانيتنا
  • نباتات......ولكن مفترسه
  • الصيد الثمين . . في أحكام اليمين
  • الابتسامه والكلمه الطيبه ... هل تحتاج منك الكثير ؟؟
  • عبارات تستدعي الصمت ..!!
  • بالصور ...إعصار جمصة .. كارثة طبيعية تصيب المدينة بالشلل التام
  • ومنكم نستفيد
  • اصبر....ولا تكن يائسا
  • قالوعن الحياه
  • إضافة رد

    مواقع النشر (المفضلة)

    الكلمات الدلالية (Tags)
    لتاكسى , شاورت , وبعدين



    جديد مواضيع قسم الحوار والنقاش الجاد
    الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
     
    أدوات الموضوع
    انواع عرض الموضوع

    تعليمات المشاركة
    لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    تستطيع الرد على المواضيع
    لا تستطيع إرفاق ملفات
    لا تستطيع تعديل مشاركاتك

    BB code is متاحة
    كود [IMG] متاحة
    كود HTML معطلة
    Trackbacks are متاحة
    Pingbacks are متاحة
    Refbacks are معطلة


    9999
    المواضيع المتشابهه
    الموضوعكاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
    طب وبعدين ؟؟!! Šťŏp Ǻńǻ ţŏp الحوار والنقاش الجاد 17 12-27-2011 09:40 AM
    زائرة غامضة لمبارك تثير التساؤلات بشرم الشيخ احمد بيسو اخبار عامه,صحافه,حوادث,جرائم,قضايا 0 05-17-2011 05:08 PM
    زائرة السرير قصه مرعبه جامده احمد بيسو منتدي الرعب والجن والعفاريت 2 09-16-2010 03:12 PM
    وبعدين معاكي يا دنيا؟؟ شاب مهيس جدا القلم الجريح 2 08-24-2010 03:11 PM
    أنا شاب قوى وجميل ...طيب وبعدين ؟؟؟؟ ضى القمر منتدي شباب 3 04-09-2009 01:22 PM

    الساعة معتمدة بتوقيت جرينتش +2 . الساعة الآن 05:14 PM .


    Powered by vBulletin® Version 3.8.1 Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
    Content Relevant URLs by vBSEO

    جميع المواضيع والمشاركات المكتوبة تعبر عن وجهة نظر صاحبها ... ولا تعبر بأي شكل من الأشكال عن وجهة نظر إدارة المنتدي

    1
    دردشة كريزي مان اون لاين
    دخول الاعضاء