الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

من أنتَ(أنتِ)؟؟؟........جاوبني بصراحة

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Icon30 من أنتَ(أنتِ)؟؟؟........جاوبني بصراحة

هل وقفتَ يوماً أمام المرآة تسأل نفسكَ من أنا؟؟؟؟
أقصد بسؤالي ماذا حققت لنفسك
ماذا صنعت حتى الآن أو
ماذا تريد أن تصنع؟؟؟؟؟؟؟؟
هل صادفت في حياتك يوماً قلت فيه:
أنا لا شيء؟؟؟
و ماذا فعلتَ بعدها؟؟؟؟؟؟؟؟
جاوبني بصراحة و من لم يسأل نفسه هذا السؤال
فأرجوك اسأل نفسك و جاوبنا بصراحة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ذات صلة:

انا انسان يا لىلى اكيد بنحب ونكره ونعشق وندعى الله ونحمده على السراء والضراء واكيد كلنا بتقابلنا
صعوبات فى حياتنا بس ربنا بيقوينا عليها ونتحملها ونطلع منها على خير وليه يا لىلى تقولى انا لا شىء

لا حبيبتى انا كل شىء كفايه ان ربنا سبحانه وتعالى اعطانا العقل والاسلام والدين ودى نعمه من المولى عز وجل ربنا يرضا علينا بجد موضوع جميل حبيبتى جزاكى الله كل الخير يا اجمل لىلى وكفايه كده عشان مطولش عليكى يا قمر ارجو منكى ان تقبلى مرورى

مرسيى يا كرمالك ياقمر بس الموضوع ما هو الا وقفه مع النفس
تسلمى حبيبتى

اولا تسلم ايديك يا ارق لى لى

ندخل فى صلب الموضوع حلو صلب ديه ههههههههه

لا هنتكلم جد شويه بقى

انا انسانه عاديه جدااا بزعل وبفرح بحب وبكره بحب الفرح والهزار

ومش بحب النكد والتنشنه والحزن مع انى اكيد فى لحظات حزن بس

بتعدى بسرعه الحمد لله

ساعات اه بسال نفسى انا مين وعايزه ايه عايزه اكون اسعد حد فى الدنيا

وعايزه ربنا يخليلى اهلى واصحابى معايا دايما ومش يفرقنا عن بعض

عايزه ربنا يرضى عنى ويكرمنى ويوفقنى

اكيد مريت بظروف وقتها قولت انا ولا حاجه بس الحمد لله

رجعت احسن من الاول وبقيت كل حاجه

يا ري تكونى فهمتنى وفهمتى انا عايزه اقول ايه تسلم ايديك يا لى لى

كلامك جميل اووووووووووى يا دموع فهمت قصدك حبيبتى ربنا يوفقك فى حياتك

انا مقدرش اجاوب علي السؤال دا ابدا

لاني مااعرفش نفسي
انا ممكن عارفة صفات عني بس انا اية بالضبط لا

شوفي يالي لي
البني ادم مع كل موقف جديد جزء منة يااما بيضيع يااما بيزيد علية
اهتمام جديد بيدخل حياتة ...هواية قديمة بتختفي
موقف بيفرحة ..موقف بيؤلمة

ومع كل مواقف حياتي انا اتغيرت يعني كل يوم بصحي وانا مختلفة عن اليوم اللي قبلة لذلك مقدرش اقول انا كذ وكذا لاني بكرة عارفة ومتاكدة اني هتغير شوية وغير كدة انا هسعي اني اطور جزء جديد فيا سواء اني اضيف معلومة او اني اخلص من عادة وحشة فيا

وكل اللي اقدر اقولة عن انا مين
فهو انا واحدة بحاول بجد علي قد مااقدر اساعد اللي حواليا واني اسامح كل اللي بياذوني واني كل مرة حاجة توقعني احاول اقوم تاني
وبتمني اني يوم اما اتوفي الناس لو حتي كانت قابلتني مرة واحدة بس تقول ايوة هي كانت محترمة ولا كويسة ولا ساعدتني ...بحاول دايما اخلي الناس تفتكرني بالخير في حياتي ومماتي
وحقيقي بحاول اساعد غيري لوجة الله مش لكلمة شكرا

ومعلش طولت عليكي روحي
تسلم ايدك

بعد الشر عليكى يا حبييتى ده انتى العسل كله يا بينك والله بحبك فى اللله
ربنا يوفقك فى دراستك ويكرمك للخير دايما

اكيد كل انانسان سال نفسة كل هزة الاسئة وحس بالفشل ولكن المهم اننا نقوم ونقف تانى ومنستسلمش كلنا كان عندنا احلام ولكن مش كل ما نتمناة بيتحقق انا من رائى بجد ان السعادة الحقيقة فى الرضا احب قدرى عشان قدرى يحبنى اسفة لو طولت عليكم شكرا كتير بجد موضوع حلو

اولا الموضوع جميل جدا يالىلى

بس بينك فعلا انا معاها انا فعلا مش اعرف برده نفسى كويس انا اعرف بس شويه حاجات

جوايا اول حاجه انا عاديه جدا جدا بحب الناس مش بكره حد بحزن وبفرح قابلتنى مواقف كتير

وحشه جدا ودى بقى بتخلينى اقف مع نفسى شويه واعرف نفسى كويس بعاتب نفسى كتير اكتر

المواقف بتخلينى اكره نفسى وفى حاجات حلوه برده بس هى حيات كل بنى ادام كده مفيش

حد عايش مرتاح دايم لازم نفرح شويه ونحزن شويه.................

وكفايه كده بقى وموضوع هايل جدا والله..............

مرسيى يا صابرين نورتينى ياقمر ومنوره القسم
مرسيى يااحلى دودو ودايما حبيبتى مميزه بردودك الجميله