الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

اريد حلا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي اريد حلا
انا قراءت الموضوع وعجبنى مشكلتى مضيقانى هى عدية بس مش عايز حد يعرفنى
انا بقالى فترة اكبر من سنة بكلم وحده و هى بتقول بتحبنى وانا بقولها وانا بجد بحبها بكلمها بالتلفون والايميل و بعتتلى صورتها وبعتلها صورتى هى من الهرم وانا من حتة تنية خالص بعيد عنها هى سعات بلاقيها بتقول بحب كتير واحيانا لا ده عادى حسب المود بس انا الاى بكلمها هى نادرا ما بتكلمنى و لو حكيت حكاية عن بنت غرها بيبان انها مضيقا و حصل مرة مكلمتهاش يومين و كنت بعت رسالة انى تعبان بس وصلت فى اليوم الاى بعده لما كلمتها كانت بتعيط عشان مفكرانى كذبت عليها بنحكى لبعض مشكلنا حصل مرة عيتط عشان قولتها ان فى وحده جميلة معايا فى الدرس انا المشكلة مش عارف بتحبنى ولا اية بس انا نفسى الاقيها بترن عليه يوميا اعرف انى شاغلها وفكرانى بس هى نادرا لما بتكلمنى على التلفون لاكن انا كل يوم بكلمها انا عايز اعرف بتحبنى ولا لا؟

ذات صلة:

مـن مـواضـيع اريد حلا
افتراضي رد: اريد حلا
اول شى تشكر على ثقتك فى الاعضاء
تانى شى
ارجو من مشرفين القسم ان ينقل الموضوع الى قسم مشاكل الاعضاء
وشكرا
ان هحكى وجهه نظرى على الكلام اللى قرائتها

ان اللى بينكو ده من حب ممكن يكون اعجاب بينكو انتو الاتنين
على اساس انها مش بترن عليك
انت اللى للازم تبدا الاول بالاتصال عليه
وانت محسس االاخت دايت بالعطاء بالحب بالوفاء
فهيه مش بتلقى الا انتى تحكيله كل شى
وانت كمان مو قدامك الا هيه
علشان كده الكلام اللى انتو الاتنين بتحكوه لبعض
حسسكو انكو انتو الاتنين بتحبو بعض
ومن جهه البكاء اللى هيه بتبكيه ممكن يكون خايفه عليك انك تسبيه علشان دلوقتى هيه مش ليه الا انت
فلو الاخت الفاضله دايت بتعرف حد تانى يعنى تحكيلو مشكلها
متهيالى انت هتكون عادى عنده
ومن ناحيه الغيره هفى هيه عاديه
اى انسان بيغير
انا عن نفسى وبتكلم بصدق لما بكلم بنت على الاميل او فى التلفون وبحس انه بتكلم غيرى بضايق وبكون غيران تمام
فانا بقوالك يا صديقى بجد ده مش حب
ده وهم بينكو انتو الاتنين
الحب شى تانى خالص
الحب احاسيس ومشاعر بين اتنين بيحبو بعض
فاده اعجاب بشخصيه اللى قدامه
وانت ممكن اقول انت بتحبه او حاسس انه بتحبك يعنى كله وهم فى خيالك@
ومينفعش حب من طرف واحد
فاريت لو بينكو كلام احكو مع بعض الصراحه علشان محدش فيكو يتعذب وينجرح قدام

يا ريت محدش يزعل من جوابى على الاخ الفاضل
انا بحكى وجهه نظرى
ويا رب يكون حب بينكو يا رب
واستنى برضه رد الاخوه الاعضاء

التعديل الأخير تم بواسطة ليله بكى فيه القمر ; 10-25-2010 الساعة 12:38 AM
Eh S(21)

اهلا بيك

هوه القلق والغيره لدرجه الدموع والحاجات اللي حكيتها مش بتحصل بين الاصدقاء

لازم تكون في مشاعر تانيه من ناحيتها علشان عالاقل تخليها تغير لما تجيب سيرة بنت

يمكن هيه مش بتتصل او مش بتبدا لانه مفيش حاجه تتكلم على اساسها فبتخجل انها تبدا بالكلام والاتصال

حاول تحسسها انك انت كمان بتغير عليها او لمحلها

وشوف هتعمل ايه لو هتبعد ولا هتقرب اكتر او هتكون مبسوطه ولا حاجه هتدايقها وقتها هتعرف بتحبك بجد ولا لا

ربنا يوفقك ويسعدك

..اولا اهلا بيك ياجميل

فى المنتدى

ثانيا
حضرتك خرجت بالنيك نيم والباس ورد
خارج الموضوع وحضرتك اكيد كنت المفروض تضع
مشكلتك
ضمن توبك

اريد حلا

ثانيا
مشكلتك حلها بسيط اكيد

لان هى اول طريقة لحلها انك تواجهة تصارح الانسانة دى
بمشاعرك الحقيقة واكيد لو هى بداخلها نفس الاحساس
هتجاوبك بنفس احساسها بصراحة
لانك لو ظليت على هذة الحالة سوف تبنى حلمك على اوهام
بداخلك وتتعلق بها اكثر من الازم

وارجو ان تتقبل راىالبسيط
وربنا يسعدك

اواجه مين دى كل يوم بنقول فى بعض قصايد شعر والحمد لله عملت اختبار ونجح جداا مكلمتهاش مده و هى كلمتنى عملت فيها عم المتنش هى بس كانت بتدلع هى بتحبنو موت انا عرفت انهردة بس و انا مش لاقى غيرة انا مش هقول انا مقطع السمكة ودلها بس انا مش حاسس احساسى الاى حسو تجها لحد تانى و هى قدمها كتير يعنى بتقولى انو فى معاها اصحاب فى المدرسة والنادى طبعا انا مش موافق على النادى ده بس ياله عشان متكونش منى ثانيا قبل كل ده شكرا ليكم لهتممكم لمشكلتى ( على فكرة مشاكل الحب بتادى للاكتئاب )

انا من راي ما فيييييييييييييييييييييييش حب عبر الناث بعد ادا قدرت
دا نادرا بس

ربنا يعينك

والله كل حاجه ممكنه بس انت مغلبات مرة مش بتال و دلوقتى بتسال ايه ده شكلها بتزحلقق

والله ربنا معاك وان كنت عايز تعرف هيا بتحبك ولا لا فده بيكون احساس
وكمان جرب تغيب عنها مده ومتكلمها شوفها هتسألأ ولا هتكبر
وبعدين لو انتم بتحبو بعض بجد مش هيكون فيه انا دقيت وهيا مدقتش المفروض انكم بتكملو بعض
يعني انت دقيت هيا دقت عادي واحد اما لو بجد عايز تتأكد انها بتحبك فجرب غيب عنها مده شوفها هتسأل ولا

وربنا معاك اخي ويوفقك

حاول تشوفها وهاتشوف اذا كانت بتحبك ولا لا بس اقولك على حاجة البعيد على العين بعيد عن القلب
انا اسامة من السويس وعندى 25