منتدي كريزى مان > >
مشكله و اعتذار يا ريت حد يقولي أعمل ايه (ضروري جداا)
الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

مشكله و اعتذار يا ريت حد يقولي أعمل ايه (ضروري جداا)

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

موضوع مغلق
45 مشكله و اعتذار يا ريت حد يقولي أعمل ايه (ضروري جداا)
السلام عليكم
أنا عايزه أعتذر لعضو

بصو حأحكليكم بالمصري الحصل ايه
أنا كنته بعرف حد قبل ما أجي هنا و بصراحه الحد ده هو اللي وراني المنتدي ده وفعلااااا منتدي جميل أوي زي ما قال
الحد ده صديق بمعني الكلمه مع أنو ساكن في مصر و أنا في لبنان بس الصاحب صاحب وعشان كده بحكيلو مشاكلي الخاصه مع أهلي و مع خطيبي و كده يعني و أنا عرفته ليه سنتين بس ما لقيت حد بشبهو في أخلاقو العاليه و طيبه قلبو حتي عرفتو بي خطيبي و اتبسط خطيبي أوي لمن عرفو
وهو في الحقيقه بيدرس في الهند صيدله و أنا عندي صديقتي بتدرس صيدله
وفي يوم طلبت مني صديقتي ان أطلب منو كتاب معين بس مش فاكره اسمه ايه المهم طلبته منو وفعلاا ما اتأخر رسل الكتاب في ايميل صحبتي وبعد يومين قالتلي صحبتي أنو حكاليها علي كل مشاكلي مع خطيبي و مع أهلي و طبعاا أنا ما كنته بثق في حد الا هو لانو بالجد مفيش حد زيه
المهم سالته و قال لي مستحيل أعمل كده
أنا كنته في لحظه غضب فجرحتو فهو زعل أوي
وبقي تاني ما يكلمني و أنا بالجد فقدتو
وأنا شكيت في صحبتي لانها ما قالت ايه الكلام بالظبط بعد يومين قالت لي صحبتي انها كانت بتهظر و مفيش كلام ولا حاجه أول حاجه عملتها اني قطعت علاقتي بيها
الحد ده هو العضو وسام (wesam.asim)
وسام والله أنا أسفه و أنا عارفه نفسي غلطانه بس كلنا بنغلط
وسام كل يوم بيتثبت ليه أنك أفضل صديق عرفته وحيات أغلي حاجه عندك سامحني
عارف أنا بكتب الكلام ده و أنا ببكي ولو ما سامحتني حأجيب خطيبي و أجيك في الهند

يا صبايا حد يتكلم معاه أو يبعتلو أو شوفو لي حل

وشكرااا

لينه

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة •°o.O دموع الندى O.o°• ; 10-19-2010 الساعة 11:39 AM
افتراضي رد: مشكله و اعتذار يا ريت حد يقولي أعمل ايه (ضروري جداا)
اهلا بيكى يا لينا منوره المنتدى والله

معلش هو الانسان مننا لما بيكون مضايق مش بيكون عارف هو بيقول ايه وبالتالى ممكن يخسر اعز ناس ليه

طبعا انتى كنتى بين صديقتك وصديقك ولانك صدقتى صديقك خسرتى صديقك

وسام طبعا هيشوف الموضوع وان شاء الله هيقبل اعتذارك لانك كنتى وقتها مضايقه جداا وحسيتى انى اسرارك وامورك الشخصيه اتقالت لحد

مكونتيش حاجه تقوليها لي

المهم خلاص ياريت تفتحوا صفحه جديده ويا لينا اتاكدى بعد كده من اى كلام يوصلك يا جميل

وربنا يوفقك يارب

رنبا يرجعكم لبعض بس انتي من المفروض ما تتسرعي بس انشاء الله راح يسمع كلامك و يقبل اعتدارك
لو كنت اعرفو كنت كلمتو بس اقولو من هنا وسام مفيش في الدنيا انسان ما يغلطش كل الناس تغلط و مادام كل الناس كدا يبقى لازم كل الناس تسامح
ربنا يرجعكم لبعض

اولا كل مشكلة وليها حل
ثانيا يقول الله عز وجل يا أيها الذين آمنوا إن جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا أن تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين"
اولا صديقتك غلطانة وانتى غلطانة بس اهم شى اننا نعترف باخطائنا دة جميل باذن الله انا هكلم وسام اليوم وانتى من نحيتك حاولى تصالحى صديقتك كل شى بيتعدل يمكن صاحبتك مش قكنت تقصد دة كلة ولا كانت مدركة ما هيحصل مش كانت عملت كدا اهم شى صالحى صديقتك وانا اوعدك اخليلك وسام يكلمك اليوم
يابخت من قدر وعفى
انتى اخت عزيزة وغالية ووسام اخ وصديق عزيز وغالى علينا كمان
وبعد كدا مش عنتى تتسرعى عشان مش اجى اقطع ودانك دى
هههههههههه بهزر يدوب اجرى بقا اصلى هنضربك وان شاء الله بكلم وسام اليوم مشليش هم
ساموزين

مش عارف أقولك ايه بس المسامح كريم وأنا مش كريم هههههههههههههههههههههههههههه
علي العموم أنا مسامحك لكن بشرط انك تصالحي صحبتك اوكي بس يا ريت تكوني اتعلمتي من غلطك ده
وأنا بشكر الاخ العزيز حارس القبور علي الاهتمام ده و علي فكره هو اللي نصحني
ربنا يخليك ليه يا سامح حبيب قلبي
ويا لينا حصل خير

التعديل الأخير تم بواسطة Wesam Asim ; 10-19-2010 الساعة 11:27 AM
ايوة كدا ياض اسمع الكلام وانتى يالينا زى ما قلتلك دلوقتى صحبتك تعلمت من غلطها والمسامح كريم خلصى اعترفى هتصلحيها ولا اقول لوسام يرجع فى كلامك
وشكرا حبيب قلبى وسام على الصلح دة والصداقة كنز جميل لا يتعوض
اهم شى نتعلم من اخطائنا ونعترف بيها والمسامح كريم ويبخت من قدر وعفى وانتى يالينا مش تتسرعى فى حكمك على حد حاولى تسمعى الطرفين مش عاوز شكاوى منك تانى

تسلم سامح حبيب قلبى على حالك للمشكله
وبجد وسام اشكر وشكر خاص ليك على تفكيرك الجميل
رغم انه غلطانه ومتاكده انه غلطانه وبرضه مش سبتك لما صلاحتك
بجد باين عليه بتعزك قووى يا وسام
وتشكر كمان انك قوالت ليه انه تصلح صحبتها يعنى لو حد غيرك كان منعه من الصحوبيه دايت
اشكر صاحبى وحبيبى وسام
واحب اوجه لينا كلمه
وسام شخصيه محترمه بجد
وبعد كده ابقى اتاكدى من الكلام
تسلم حبيب قلبى سامح
تشكرى روعه
نفسى ازغرت بس مش بعرف علشان اصتلحتو بجد
استنو كده يمكن اعرف
الوالوالولياااااااااااااااااااااا مش عارف برضه
هههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه
اية يا عبد انت بقت تزعرت اهووووووووووووة عقبال مزغرتلك فى فرحك ياريس هههههههههههههه
ربنا يهديهم يارب

مش عارف أقولك ايه بس المسامح كريم وأنا مش كريم هههههههههههههههههههههههههههه
علي العموم أنا مسامحك لكن بشرط انك تصالحي صحبتك اوكي بس يا ريت تكوني اتعلمتي من غلطك ده
وأنا بشكر الاخ العزيز حارس القبور علي الاهتمام ده و علي فكره هو اللي نصحني
ربنا يخليك ليه يا سامح حبيب قلبي
ويا لينا حصل خير

اهه ياست الكل وسام ده طلع جدع بجد انا اول مره اخد بالي منه مش شوفته قبل كده بس

من خلال التوبيك ده عرفت انه اسمه وسام شخص جميل طيب وكيد زي العسل طبعا ههههههههههههههههههه

بجد يا وسام الي بيغلط وبيعرف غلطه ده ديما الي نقدره

وخلاص يا لينـــــــــــــا كله بقي تماموز بالمصري

وتشرفت بيك جدا وسام من خلال الاعتزار ده او التوبيك ده

نصيحه صغيره

لو حد مزعلك سامح ديما وكون احسن منه لو حد غلط فيك سامحه هتثبت انك احسن منه

المسامحه شي جميل من الانسان كفايه انه بيبقي مرتاح نفسيا

بجد بشكرك علي زوقك يا وسام واخلاقك العاليه دي واتشرفت بيك

وربنا يوفقك يا قمر ومافي يكون زعل بينكوا

موضوع مغلق