المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : منتدى النكت والفرفشه


الصفحات : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

  1. ما هو الشبه بين اميركا وبامبرز؟
  2. هتقرأها مرتين
  3. خليك فريش علشان وشك ميكرمش
  4. أجمل التعليقات الساخرة على أحتفالات المصريين بالفالنتين بعد الثورة
  5. تعالو شوفو البنات بتعمل ايه ؟
  6. هعلمكو ازى تشربو سجاير
  7. اسئلة فهل من مجيب؟
  8. اختار من 1 الى 19 وشوف من قاعد بيفكر فيك؟؟
  9. شوفو حصلى ايه لما سمعت صوته ........
  10. وصل امتحان الثانوية العامة {لكل طلاب الثانوية } بالدرجات
  11. فزورة الحلاق
  12. انا بدونك زي ؟؟؟؟
  13. بحبك يابت .... بحبك يابت ..... تعالي جواام
  14. دلوقتى بنتصور جنب ؟
  15. الحب بالانترنت
  16. شخصيات ميكروباصية
  17. رومانسية الزوج المصرى .
  18. واحد بيحكي
  19. قمة الشجاعه
  20. نكته مثيره
  21. اذا رمي احدا عليك طوبه
  22. نكته تموت من الضحك
  23. 'طيبتي سبب دمعتي
  24. نكت جامدة طحن واراهن انك لسه مسمعتهاش
  25. لا تعليق ..
  26. ربـــ،ــــع جـــنـيــــهـــــ ؟!!!
  27. تعالوا نعمل اكبر مكتبة نكت (للمتفائلين فقط)
  28. عشان تكون شرير
  29. عندك امتحان؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب تعالااااا
  30. الفرق بين الولد و البنت
  31. نكت
  32. احسن شئ عند البنات ***وافضل شئ عند الولاد
  33. الحرب العالميه التالته
  34. حوار بين المعلم والطالب
  35. هو و هي
  36. حوار مضحك بين الجدة وحفيدها
  37. فوائد الزوج النكدي
  38. هتلر وجنوده
  39. ارقامكو عندي
  40. الحقني يا معتز الشريط هيسفني
  41. الفرق بين أوضه الولد و البنت
  42. حكمه السيجاره
  43. قصه قصيره (ثلاث ليالي )
  44. الفرق بين شاور الشاب وشاور البنت
  45. كتر انجاز الواحد ممكن يحققوا فى حياته ان ينرفز بنت
  46. نداااااالة 2012
  47. محشش في امتحان الانجليزي
  48. شويه نكت على المشرفين بس جامدين اوي ادخل ومش هتبطل ضحك
  49. رساله من شاب الي حبيبته
  50. واحــد راح يخطب واحدة
  51. هما اليابانيين دول مش حيعقلوا بقى؟
  52. أخطر 6 كلمات تستخدمها البنات ..
  53. ثبت علميـــــــ 2012 ـــاً
  54. أفضل وأحسن نكت لعام 2012 هتموت من الضحك
  55. نكتة الموسم
  56. نكت 2012,نكت2012
  57. ديموقراطيه
  58. بنت إتصلت على شقة شباب شوفوا شو صار
  59. لو مزعلة حبيبك أو خطيبك؟ أحلى رسايل تصالحيه بيه
  60. مفيش عنوان هي نكته
  61. احنا آسفين يا حر
  62. الفرق بين كلام الام مع ابنها وبنتها وهما رايحين الامتحان
  63. لفرق بين الاولاد والبنات ف الغش ف اللجان
  64. الإمتحانات سنة 2040
  65. هتعمل أية
  66. مميزات الست المصريه
  67. كنت رايح الامتحان في قمه الروقان
  68. ذكـــــــــاء
  69. بمناسبة الامتحانات
  70. نوره ولا نوال ؟؟؟؟
  71. اوعي تقعد مع جدتك ليله الامتحان
  72. مين عمل كده وهو صغير......؟؟؟؟
  73. أجمل نكت 2012
  74. كومدى جدا
  75. الامتحان النهائي لمادة الفيسبوك تحت اشراف السـ على العربى ـــاحر{بالدرجات}
  76. طالب ترك ورقة الامتحان بدون حل ونجح
  77. ههههههههههههههه
  78. نكت * نكت* نكت
  79. نكت اخر زمن
  80. نكتة على الزمالك جامدااااااا لكل الأهلوية يدخلوا بسرعة هتندم واللة
  81. نكتة على المطلقين جامداااااااا خش ولن تندم
  82. يوم جوازنا
  83. إبنى مبياكلش كويس
  84. الفتاة والثعلب
  85. مرة واحد عبيط
  86. شوفوا التقدم وصل لفين !!!!!
  87. أثنين محششين
  88. رساله من اب محشش الى ابنه
  89. للى بيشربوا بس؟ ازاى!!!!!!
  90. التوكيد
  91. لماﺫﺍ ﺳﻤﻴﺖ ﺍﻟﺪﻭﺣﻪ ﺑﻬﺬﺍ ﺍﻷﺳﻢ ؟
  92. ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟
  93. بمناسبة الامتحانات
  94. Boy to Girl .... i can make u say I LOVE U .
  95. سحقا لكل فتاه
  96. ياترى كنت بتعمل ايه من دول و انت صغير ؟؟؟؟؟
  97. فقط في مصر
  98. لو حبيت
  99. أعراض انفلونزا الحب
  100. إيه ده !!!
  101. نصيحة منى ليكم
  102. داخل لجنة الامتحان
  103. انا عن نفسى هعمل كده
  104. مع دخول سنة 2012
  105. شوفوا تلاكيك البنات
  106. ازاى تخلى البنات تجرى وراك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  107. اﻟﻔﺮﻕ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﺒﻴﺖ ﺍﻟﻤﺼﺮﻯ ﻭﺍﻟﺒﻴﺖ ﺍﻟﻠﺒﻨﺎنى ل
  108. ما هو تعريف الدح ؟؟؟؟؟؟
  109. حكمة عجبتنى
  110. في آلوطن العربي فقطَ ، !
  111. ثلاثه يفسدون اخلاق الرجل
  112. أغنية رهيبة بسبب دخول الامتحانات
  113. رد طبيعى جدا
  114. سوال مهمممممممممم جداااااااااااااا
  115. واحد صاحبى
  116. يعني ايه كوك زفت زيرو
  117. عزيزي Google
  118. عاجل؛
  119. يا خرابى
  120. نكت نكت نكت نكت نكت نكت نكت نكت
  121. ﻓﻲ ﺍﻟﺒﻴﻮﺕ 4 ﺃﻣﺮﺍﺽ
  122. مسطول
  123. واحد و خطيبته
  124. في مدارسنا فقط . .
  125. تعريف الحبى
  126. حاجة عجيبة
  127. أحلى رومانسية بجد
  128. الحق شوف المحشش
  129. تعليقا على ما حدث للبنت امام مجلس الوزراء
  130. عيل عنده خمس سنين
  131. ﻓﻲ ﺍﻻﻣﺘﺤﺎﻥ
  132. حاسس بملل
  133. من المواقف الجميلة التي لـآ تنسى في الحياة
  134. وزي ما عودتكوا على نكتي الكميلة اسمعوا النكتة دي
  135. ازاي بــــــــــدأأ الألش ؟!
  136. نكت خفيفة
  137. سؤال مدرس العربى
  138. اشتغالات البنات علي الولاد الي بيكون الواد الي فيه واقع لشوشته طبعا ده غير الحب اللي بجد!!
  139. لعبة الشطرنج بعد الثورة
  140. حكمة عجبتنى أوى قولت أكتبها
  141. محشش فصلوا النت عنه
  142. عزيزتي شيرين
  143. أسئلة تخلي الواحد يشد في شعره
  144. هو ايه الفرق بين تجارة الحشيش وتجارة عين شمس ؟
  145. ما هى عقوبة الزواج بأكثر من واحدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  146. حاجة غريبة فعلا
  147. لو أنت مكان القطة هتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  148. اللاصقة الطبية الحمراء والمذيعة
  149. معاني المصطلحات السياسيه؟!
  150. (( الموت علي الطريقة المصرية ))
  151. حظك اليوم
  152. مسكت موبيله ويارتها ما مسكته
  153. احـــلـــي مـــواقـــف يـــومـــيـــه ( خش واكتب موقف)
  154. دعاء مدرسة لغه عربيه جوزها اتجوز عليها ههههههه
  155. Find The 5 Differences
  156. طب انتخب مين ..؟؟؟
  157. هــــــــــــــــــــاااااااااااااام لكل الطـــلــبه !
  158. رسالة زوجة مصرية متهنية لزوجها الحبيب ..........
  159. ..((سجل حضورك اليومي بنكته)).......
  160. English Remix Song
  161. مدمن فيس بوك راح يخطب
  162. العقل نعمة اه و الله
  163. ﺍﻭﻗﻔﻬﺎ ﻓﻲ ﺍﻟﺸﺎﺭﻉ
  164. تطور اسئلة الامتحانات حلم لكل طالب
  165. معاك الفلوس دى كلها قرر يا جواز يا صحوبية
  166. الى كل من ظلمه حبيبه
  167. فقط في البيوت العربيه
  168. ما هو العار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  169. لو ابن الجيران غلط مره وقالك صباح الخير تعملي ايه؟؟
  170. حوار بيني وبين واحد صاحبي
  171. لو عايز تعمل كدا ف صاحبك
  172. سألت حكيم
  173. يا سلام على الشعب المصرى
  174. الفرق بين الأم اللبنانية والأم المصرية لما يذاكروا للأولاد
  175. غريبة و الله الحكاية دى
  176. سؤال
  177. درس كيف تصبح بطة
  178. نصيحة 2012
  179. عزيزتي شركة ديتول
  180. قمة الاستفزاز
  181. مراحل نغمات موبايل البنت
  182. أدخل هناااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  183. على رأى المثل
  184. ايه هى قمة النحس ؟
  185. افـــــلام المتزوجين الجديـــــده
  186. الفرق بين المثل الصينى و المصرى
  187. خدمة العملاء
  188. سلفى متعصب جدا
  189. بذر التفاح
  190. ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  191. مصرى سال لبنانى
  192. اصلى
  193. سؤال للبنات محيرنى
  194. كل واحد هيكتب نكتة هنا
  195. أغانى الموسم بعد سيطرة الاخوان
  196. ايه اللى انكتب على التوك توك بعد الثورة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  197. ازاى الاخوان كسبوا صحيح ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  198. الكلام اللى بيتقال فى البيت المصرى
  199. يعنى ايه احتباس حرارى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  200. هذا مصير اللي تتدلع>>>هههههههه
  201. قصة غبي ههههههههههههههه
  202. الاغانى بعد كده هتبقى كده
  203. اعذرونى يا بنات هذه هى الحقيقة
  204. القصيدة دى بصراحة رومانسية جداااا اااااااااااااا
  205. مصرنا الحبيبة
  206. ايه الفرق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  207. أصلى 100 %
  208. جاوبوا بصراحة
  209. بعد اغنية احمد مكى (فيسبوكي)
  210. 2012
  211. اختبار أنبوبة البوتجاز
  212. عنتر و عبلة
  213. تعلمى الرقص مجانا
  214. شعر حلمنتيشى
  215. شكيت همومى للبحر
  216. ماذا يوجد فى الزهرية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  217. مترتبطش بأى واحدة كده
  218. العيون
  219. من المؤلف 2 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  220. من أقول روميو
  221. قصة شيقة جدا
  222. من المؤلف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  223. facebook
  224. فى سنة 2020
  225. فرحها بكره
  226. احلى حاجة فيكم يا بنات
  227. مسألة سهلة جدا
  228. الزوجان
  229. اعرف ايها الشاب
  230. هتموت بحاجة واحدة لو مسكتها
  231. يا عينى على الأب
  232. شباب مصر
  233. عاجل
  234. سوّاق الميكروباص المصرى
  235. طريقة تنويم المرأة لأطفالها
  236. بعد الثورة
  237. حبيبتى
  238. أفلام الفيس 2012
  239. عاجل
  240. باشا
  241. قرار الفيفا
  242. طلعنا ظالمين البنات على الفاضى
  243. يعنى ايه كوكاكولا زيرو ؟
  244. يعنى ايه فيس بوك ؟
  245. حلاوتك
  246. حاجة تحرق الدم
  247. المشرفين ميدخلوش ؟
  248. بشرى سعيدة جدآ
  249. مع كريزي مــان ... هتضحــكــ .. يعنــي هتضحـــكــ
  250. انا مش فاهم اى حاجه