المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : منتدى النكت والفرفشه


الصفحات : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

  1. الكل يدخل يجاوب يلا
  2. ليه كده يا حجة ؟؟؟
  3. انها حقا عائلة طارشة
  4. و النبى يا حج
  5. فديو..اوبريت رابعة - وسع من وش العقلاء
  6. متنرفز ليه يا حج ؟؟؟
  7. انا حلفت بالطلاق احج
  8. لا تعليق الصراحة
  9. هيفوتك نص عمرك لو مشفتش اللي عمله الحاج ده في الأتوبيس
  10. عندي ليكم نكتة جنان بمناسبة حلول عيد الاضحي المبارك
  11. عيال مصايب
  12. بطلوا أفورة بقى
  13. حاجة تشل و الله
  14. مش عارف ايه البنات دى ؟؟؟
  15. عشان تبقى تهزرى مع خطيبك بعد كده
  16. مين اللى هيعود يا بنت المجنونة ؟؟؟
  17. محدش معاه شبشب ؟؟؟
  18. براءة الاطفال
  19. مستغربة ليه يعنى ؟؟؟
  20. يا ولاد المسطولة !!!
  21. ربنا يكملك بعقلك انت يا ابنى
  22. ناس غريبة أوى
  23. خيالك واسع أوى
  24. ليه الحقد ده يا بنات ؟؟؟
  25. ده فى الافلام المصرية بس
  26. أنا عليا شوية أمثال انما ايه لقطة
  27. دى الحقيقة للاسف
  28. عرف لو تلفونك قاعد يرن ♫♪♫♪♫♥♫♪
  29. و كما قال الشاعر اللى معرفش اسمه أصلا :-
  30. المثل بيقول ايه ؟؟؟؟
  31. ده رد كل بنت عشان تستعجل الواد يجى يقابل الحج
  32. شاب جامعي هههههههههه
  33. حاجة تفقع المرارة و الله
  34. خلى الشعب ياخد فرصته
  35. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
  36. حصريا بمناسبة العيد اكبر موسوعة نكت وافيهات 2014 اهداء لكريزى مان برعاية elsa7er {يرجى التثبيت}
  37. شعب غريب جدا حتى فى الافراح
  38. وداعآ
  39. اعرب لي هذه الجملة
  40. الطالب والاستاذ
  41. يقولون ان كلمة بحبك اجمل كلمة فى الكون
  42. مصر البلد الوحيدة اللى .... {2}
  43. مرة واحد رجع بيته متعصب
  44. و النبى أحجة
  45. الزوج المصرى زى الفل اه و الله
  46. أمى مش عاوزة تقتنع
  47. حتى الدكاترة زهقوا من البنات
  48. مصر البلد الوحيدة اللى ....
  49. بنت ظابط شرطة
  50. رجالة اخر زمن !! {يرجى التثبيت}
  51. ليه الخيانة ؟؟؟
  52. ليه الأسئلة دى يا حجة ؟؟؟
  53. ايه الشلل ده
  54. انا شايف كل النكت على الاولاد قلت اوريهم نكت البنات
  55. نصيحة من أخ
  56. نصيحة لكل بنت
  57. صحيح تعليم مجانى ههههههههههههههههههه
  58. الشعب المصرى معروف بكل حاجة
  59. شاى من نوع آخر
  60. دى حقيقة الستات
  61. على فكرة انا منوفى
  62. يااااااااااااه كانت أيام و الله
  63. بجد قصة واقعية جدا
  64. التطور الطبيعى للبنت
  65. دى الحقيقة فعلا
  66. سيبوة ع عماه مش فااهم اللي فيها
  67. شعب مثقف بجد
  68. هههههههههه
  69. منقول للفرفشة
  70. ندالة البنات
  71. فى بداية الزواج !!
  72. نصيحة لكل بنت بتحط الموبايل تحت الايشارب
  73. ابقى اسمع حد بيتكلم عن براءه الاطفال تانى
  74. ركز كويس وادخل
  75. شاب عاكس بنت
  76. المكالمات الهاتفية
  77. نكــــــــــــــــــت رووووووووعة
  78. ههههههههههههههههههههههههههههه
  79. قصطة رخمة
  80. حمدين مسائى !!!
  81. الرقص على كل لون
  82. حتى الجهاز مش متعرف بيكوا كبنات
  83. لكل محبى عمرو دياب خش حالا
  84. هل تعلم معلومات لا تصدق
  85. هل تعلم {معلومات خطيرة}
  86. هل تعلم 2014
  87. هههههههههههههههههههههههههههههههههه
  88. مهم جدآآآ
  89. 40 ثانية!!!!!
  90. من أخر اكتشفاتي
  91. نكت جامدة بس اوعى تفطس .......هههههههههه
  92. الأولاد للأسف
  93. ياعيني ياعيني ع البنوتات
  94. ذاتـــــــ مومنت
  95. ياعينى ع الجوازات دة
  96. ياعينى ع الجوازات دة
  97. نهاية مدمنى كريزي مان
  98. ههههههههههههه
  99. حاجة تفرس الصراحة
  100. عنده حق و الله
  101. نكت جامدة هههههههههههههههههههههههههه
  102. منوفى بقى
  103. للنساء ههههه
  104. سيب هموم الدنيا ....... وتعالى نضحك
  105. هـههههههـههههههههههههـهههههه
  106. aloooooo
  107. بتعرفة تعملى أكل ايه ؟؟؟؟
  108. مالفرق بين حمامات الشباب والبنات؟؟؟؟؟؟
  109. شو الفرق بين الزوجة الاجنبية والعربية
  110. اهل العروسة ...... اهل العريس ....... هو دة الى بيحصل
  111. ايــــــــــــة الى شاغل بالك
  112. هههههههههههههه حلوه دى
  113. أهم شئ رضى الوالدين
  114. مسابقة الالغاز والاسئلة المتجددة فتح( باب الاشتراك)
  115. الأم السورية
  116. نكت سورية
  117. فقط لشعب لعربي
  118. ادخل واضحك
  119. البنات لما تعمل نفسها فاهمة فى الكمبيوتر {مش هقولك على اللى بيحصل خش وشوف}
  120. لو عايز تحرق دم بنت .... تعلالى هنا شوية {إزاي تحرق دم البنات خش وخلى البنات تولع فى نفسها} الجزء التانى
  121. ازاى تبقى رزل مع صاحبك وحبيبتك ......؟
  122. ماتفهمنيش غلط بقى ....
  123. ادخل اضحك وبلاش نكد ....... ههههههههه
  124. البنات دى غريبة اوى
  125. قصة واقعية
  126. احساسك ايه ؟؟؟
  127. أدعوله يا جماعة
  128. معلش مكنتش أعرف
  129. ادخل فرفش معانا
  130. الحب من أول دخلة للبنت
  131. الحب يعمل أكتر من كده
  132. خد دى هههههه
  133. معلومات سريعة عن الحريييييييم !!!!
  134. دى مشكلة عائلية ياحاجة
  135. أشتم فى صمت
  136. أدى اخرة الرخامة
  137. كلمة عن الحب
  138. لوده جنان أتجنن
  139. حرام كده بجد
  140. رامز عنخ آمون
  141. نهاية مسلسلات رمضان
  142. ان لله و ان اليه راجعون
  143. هههههههههههههههههههههههههههههههه
  144. اخر حكمة سمعتها
  145. كتكوت مفترس (جاااااااااااااااااامدة)
  146. اربعة سوتيتر (mangekyou
  147. نكت بخلاء
  148. دعونا. نلطم. فى .صمت. اهىء. اهىء.اهىء
  149. مش هتكلم عن نفسى !!
  150. صدقونى دى الحقيقة
  151. في مصر فقط
  152. بلاش شتيمة لو سمحتوا
  153. نفسى فى كده و الله
  154. هوا أنا غلطت فى حاجة ؟؟؟؟
  155. أبابا
  156. قصة مرعبه جداً!!!!!!!!!
  157. لكل البنات الى مش هتخرج فى العيد
  158. صح و لا غلط يا بنات ؟؟؟
  159. ألشة عالسررررررررررررررررررررررريع
  160. نعم انه الشاب المصرى يا سادة
  161. اصل البنات كده
  162. بحبها بجد
  163. كله يقول
  164. نكت مضحكة
  165. عيال آخر زمن
  166. أنا حر
  167. أمهات آخر زمن
  168. رد منطقى برضه
  169. بتسمع كلام الدكتور ليه ؟؟؟
  170. انا مسافر باى باى
  171. يا بنت الشحاتة
  172. أحيانا بيكون حاجة تانية
  173. بجد موضوع تحفة
  174. ادخل وفرفش نفسك
  175. موضوع التصويت الخاص بمسابقة (احسن موضوع)
  176. الموضوع الثامن خاص بالمسابقة
  177. الموضوع السادس خاص بالمسابقة
  178. الموضوع الخامس خاص بالمسابقة
  179. الموضوع الرابع الخاص بالمسابقة
  180. الموضوع الثالث خاص بالمسابقة
  181. الموضوع الثانى خاص بالمسابقة
  182. الموضوع الاول خاص بالمسابقة
  183. واحد صاحبى باعت مشكلة و واحد تانى رادد عليه
  184. عاجل و حصرى جدا
  185. ايه البلاوى دى
  186. لا حول و لا قوة الا بالله
  187. احنا فى رمضان يا سيادنا
  188. حقيقة علمية مؤكدة
  189. غبى جدا
  190. ايه اللى هيحصل ؟؟؟
  191. لحظه حاسمه ف أي فرح
  192. ارتباط 2013 !!o.O !!
  193. ذات مومنت
  194. يا خراشى عليا
  195. اسأل مجرب
  196. حقيقة مؤكدة
  197. حكمة اليوم ^_^
  198. صدقينى
  199. قصة حقيقية
  200. اه و الله
  201. حاجة تشل فعلا
  202. و كما قال الشاعر
  203. طفل يرد على الهاتف
  204. قسم المصريون عند الزواج
  205. شوية نكت من الاخر
  206. مسابقة احسن موضوع (لقسم النكت والفرفشة)
  207. عبيلو واديلو ده هزار ولا ايه
  208. شوية حجات مضحكة
  209. ليه سمى اندومى بهاذا الاسم
  210. ألـ_ـش لـ_ـسـ_ـة مـتـ_ـألـ_ـش (^____*)
  211. قفشات مضحكة
  212. عيد ميلااااااااااااادي
  213. انا واقعه في مشكلة
  214. رسـأإلــة أإلى رئيــس مصر أإلقــأإدم ^______^
  215. اتعرف على انواع البنات ^_^
  216. مفاجأت الشركات الى فى الفلفزيون
  217. عايزة كلكم تدخلوا
  218. عيل رخم
  219. قصة النجار الفقير جااامدة فى (كريزى مان )بس
  220. ورونى شطارتكم
  221. الحقى العرض
  222. إتنين مساطيل
  223. مستحيلات عند البنات والشباب
  224. فى الاحلام ان شاء الله
  225. ليه يا نحس ؟؟؟؟
  226. مجموعة نكت قصيره جامده
  227. ناجح ان شاء الله
  228. من الشاعر ؟؟؟
  229. اه و الله
  230. تعليمات بقى معلش
  231. ادخل واسمع اخر حاجة هتموت من الضحك
  232. وحدة ست راحت للدكتور
  233. أحلى نكتة هنا وبص فى (كريزى مان) الضحك للصبح هههههههههههه
  234. الصديق الحقيقى
  235. عروسة فى الصباحية
  236. كان استاذ طيب و الله
  237. الفرح المصرى
  238. سبب الانتحار
  239. بنت من نوع آخر هههههههههههههههههههههه
  240. المفاجئة الكبرى
  241. خش وانتا هاتحكم بنفسك ههههههههههههههههههههههه
  242. سر كرة البنج الحمرا
  243. هاموت من كتر الضحك هههههههههههههههههه
  244. موقف في الجامعه عن بنت
  245. هنقول نصيحة البنات {وكملها انت}
  246. نصيحة لكل بنوتة هنا !!!!
  247. اسمع كلامى يا ابنى انت و هوا هتندموا فى الاخر
  248. 3 سـلاحف ,
  249. واحد محشش
  250. حوار بين أبرد مخلوقين على وجه الارض