المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : منتدى النكت والفرفشه


الصفحات : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23

  1. الصعايده 2010
  2. هتموت من الضحك
  3. اغانى لناس باتخنق منهم
  4. واحد عصبي عمل منتدى
  5. تهييس عصر الجاهلية!!!!!!
  6. حمله التهييس بدأت ومحدش فاهم حاجه
  7. بنضحرج المسا على الامخاخ المهيسة
  8. خٌِمًسٌِِّة فْرٌٍفْشًِْة
  9. نكت حلوة
  10. ما الفرق بين عطسه البنت وعطسه الولد ؟؟
  11. حوار يجنن بين خطيب وخطيبته وحماته !!!!!!
  12. ادخل وحاول ما تضحكش
  13. اغنية الواد قلبة بيوجعة الكلمات متغيرة بس هتعجبكم اوى ههههههه
  14. ديك مزعج يغرم صاحبه 8 آلاف دولار
  15. ترشيح '' تهامي باشا '' لرئاسة مصر
  16. رابطة المهيسين جامد اخر حاجة
  17. حوار بين طالبين وهما بيمتحنوا !!!!!
  18. طريقه تخلى البنات تجرى وراك فى الشارع جد مش هزار
  19. كلمة بحبك عند الولد والبنت
  20. يحصل ايه لو رمزي بتاع(راجل وست ستات)بقي مدرب منتخب مصر
  21. اسئلة غبية والأجوبة اغبى!!!
  22. يوميات اتنين متجوزين بمنتهي الرومانسيه ( 4)
  23. اتجوزني شكرا من انهاردة مفيش بنت هتعنس فيكي يامصرهههههههههههههههههههههههههههههه
  24. مصري كاتب رسالة بالانجليزي لواحد صحبه !!!! ههه
  25. اغبى زوجين بالعالم !!
  26. الي يحسن نفسه مجنون يدخل والي عاقل ما يدخلش !!!!!!
  27. اضحك من قلبك ونكت مع حبيبك مسجات((مش هتقدر تغمض عنيك))
  28. فوائد التدخين ؟؟؟ ؟؟ صدق او لا تصدق ؟؟؟؟؟
  29. ماذا يفعل المتزوجون ليلا بالصور
  30. نكته وحده تكفى للابتسامه
  31. قوانين الفوت بول عند البنات هههههههه
  32. يوميات اتنين متجوزين بمنتهي الرومانسيه (حلقه جديده جدا)
  33. ضحك حتى الموت (اجمل نكت الحماصنة)
  34. ضحك وافتهن معا اجمل النكت في العالم
  35. الحقيقة وراء google
  36. أي بنت عايزة تطلع دلوعة
  37. الفرق بين البنت والولد يموت من الضحك خوش ومش هتندم
  38. انمى توون
  39. نكت عن الدمايطه....
  40. على رأى المثل
  41. جوزك هيقول عليكى ايه وانتى نايمه...هههههه
  42. شويه نكت على الماشى
  43. نكت2010
  44. اًٌَُكتًٌُِشًافًٍ زًوٍُِجًٍ زًٍوٍٍجًـٍٍِتٍَـًهٍ ُبـُ،ـًٍعـد 6ٍ0ًًًٍَِ~ِسًنََِِة......,.؟
  45. ربع جنيه
  46. ولد رخم
  47. يوميات اتنين متجوزين بمنتهي الرومانسيه,,,,,,,,,حلقه جديده
  48. من طرائف البخلاء
  49. شغل حرامية هههههههههه!!!
  50. فرفور هيخش الجيش ,,
  51. موضوع صغير
  52. المراءة
  53. شوفوا الامثال الشعبية دى .. شرحها بالصور .. لذيذة اوى
  54. امتحاناتنا فى تخيلات سيد ابو حفيظه
  55. هيه دى مدارس 2020
  56. يوميات اتنين متجوزين منتهي الرومانسيه
  57. سعديه الصعيدية و ميدو الاستايل
  58. ادخل وشوف اخرت الحب على النت
  59. تاعلو مع بعض نقراء ما غنى عمرو دياب والسا
  60. صور طريفة من مصر ... اعطينا رأيك بصراحة
  61. لماذا يرسب الطالب يلا بينا نعرف
  62. يا فاشل يا فاشل ؟؟؟
  63. نكت على المشرفين.. ربنـآ ينجينـآ من الايقــآف بعد قراءة الموضوع
  64. اسئلة غبية واجوبة اغبى
  65. أنا والبطيخ وهواك.. الأستهبال في الحب .. مع اسامه منير
  66. ايهاب &* عمرو*& اليـــــــــــــــسا&&
  67. ممنوع دخول المشرفين &*&
  68. اجــمد نــكت خــش وادعــيلي
  69. هــتضحك غــصب عــنك امــثال 2010
  70. ســمعت اخــر رســاله واخــر نــكته
  71. اعــقل 3 بــنات فــي الدنــيا . . . هههههههههه
  72. واهو دخل المحشش يمتحن . . . ههههههه
  73. احنا وهمـا
  74. امثال بس مودرن شويه
  75. ههههههههههه حاجة هتضحكو علية اوي وهتفكركم يحسن تنسو ههههههههه
  76. فوائد الزوجة النكديه
  77. تحسبها صح تعيشها صح ^_^
  78. حلو الفوازير دى
  79. ღ * »-( ¯ نكت على المشرفين جامده جدا ¯)-» * ღ
  80. نكت لذيذة
  81. نكت يارب تعجبكم
  82. شعر اخر رمنسيه بس 100%
  83. ازاى تعكنن على واحد نايم؟؟؟؟
  84. كت و رجاء دخول طلاب الثانويه الخانقه ههههههه
  85. اجمد نكته سمعتها اكمني اداب انجليزي هههههههه
  86. البنات مدلعين
  87. صور مضحكة من مباراة مصر والكاميرون
  88. سجل دخولك بتكته...
  89. اربع اشياء تأكدلك اذا كنت مجنونا؟؟
  90. هاي انا رجعت بنكت بس مش حلوة اوي
  91. نكت عن المنايفه احسن ناس.......
  92. الغش فى شركات الاتصالات
  93. صور مضحكة بعد فوز مصر علي الجزائر . ههههههههههه
  94. لغز صعب اووووى
  95. اللى هيحل الفزوره دى له تقييم منى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  96. غششني شكرا من انهارده مش هتتحايل علي حد
  97. قصة الفار والعروسة
  98. حصرياً أغنية شعبان عبد الرحيم الجديدة بعد ماتش الجزائر 4:0
  99. صرصور يـغازل صرصورة
  100. اعظم قصة حب فى اليابان
  101. شوفو اكبر بنت حرمية في التاريخ
  102. اقرأ واستمع واضحك
  103. لو مراتك بتهزر كده هتعمل معاها ايه!!!
  104. مين اللى عطــــــــــــــــــــــس ؟
  105. فوائد الزوجه النكديه ..
  106. صور مضحكة على مبارة مصر والجزائر فريدة من نوعها (4/0)
  107. شوية نكت رياضية طحن
  108. عريس بيستخف دمه وبيضحك على عروسته بالطريقه يلا يا شباب يارب كلنا نعمل زيه
  109. ندا اللى بنات وشباب كريزى مان ادخل واقراء ولو عجبتك رد
  110. تقرير من الامم المتحده :::::::::: كل عائله لا زم يكون فيها واحد كريزى ::: ادخل واطلع
  111. صور متحركة بس اية تموت من الضحك
  112. صـــــــــــــــــور مضحــــــــــــكه .....................
  113. اكتب اسمك على الثلج وشوف البطريق حيعمل معاك ايه
  114. فضيحة واحد ثور مصور زوجته وباع جواله !! +18‎
  115. كابوس الجزائر
  116. شوية نكت جمــــــــــــــــيـــــــــــــــــــ اوىــــــــلـــــــة
  117. ولد زكى بس جميلة
  118. سيارة رهيبة 2010 ماكدة المنتدى كله هياخذ زيها وسعر رائع يلا خشو بقى
  119. ولا اية .. ولا اية .. ادخل شوف حسني عبدربة بيقول لحسن شحاتة اية ههههههههههههههههههه
  120. اشقياء يخدرووون امام مسجد ادخل و شوف الحكم هههههه
  121. عاطل وذكى ورايق جدا
  122. عروض الامتحانات قوية جدا السنه ديه . . . يا تلحق يا متلحقش . لفتره محدوده ههههه
  123. عايزين تعرفو الفرق بين التوك توك والجزائر ادخلو بسرعة
  124. طـرطـشـه كبيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــره
  125. هام جدا وربنا يا جماعة الي مش هيدخل يبارك لي حسن شحاتة هزعل اوى اوى
  126. نكتة على الجزائر بعد المطش بس ايةةةةةةةةةةةة
  127. طرق النوم الصحيحه للشباب بنات وشباب
  128. عنجد حلووووة هههههه
  129. عرفه مقامه ابن--------------
  130. نكت لصعايده احسن ناس....
  131. شوية نكت2010
  132. انا اسد الرجال ........... ولا أى أى .........ولا زى زى
  133. بعد كلمني شكرا @صبحني شكرا ادخل ومتنكسفش
  134. :::::::: موسوعة الرخامة =====::::::::
  135. تعمل ايه لو قابلت الرخم دا فى الشارع,
  136. الكل يدخل هههههههههههههههههههههههههههههههه
  137. اضحــــــــههههههههــــــــك مع المنتـــــخب
  138. حصريا النجم محمد جعفر اغنية مصر والجزائرهتكسر الدنيا
  139. النجم محمد جعفر اغنية البنات وكاس الليمون بيعزفها ويغنيها هتكسر الدنيا
  140. هبل وغباااااااااااء يانى
  141. شوية امثال فافى انما ناااااار
  142. عيب عليكي ياحكومة
  143. فيـــــــــــــــــلم هنـــــــــــــــدي
  144. ادخل واعرف بنفسك الكمبيوتر لما بيتراخم بيتراخم ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟
  145. بنت تقتل رجال عيني عينك <<<صور
  146. نكت محششين
  147. نكت محششين
  148. الى يقول رقم 5 يشد شعر العضو الى يعجبه
  149. خش قول من الى جاى بعدك
  150. هنروح المولد
  151. اختر رقمك ورقم حبيبك
  152. لعبه الكووووووووول والمسطوووووووووول
  153. قصه حزينه جدا كان لازم تعرفو الحقيقى
  154. نكتتيـــــــــــــــــــــــن صعيدى
  155. صعيدى بيصارع الموت
  156. بوسه صعيدى تخيلوا
  157. سوء تفاهم جامد جدا بين صعيدى وابنته لا يفوتك
  158. شويه صور لمذكره
  159. نكت لواحد ندل
  160. طريقة معاكسة البنات للولاد
  161. حوار مضحك بين الزوجين >>>هذا حال الدنيا هههههه
  162. انتا والمجنون على الكورنيش الجديد
  163. ازاى تعلق بنت .....!!!!
  164. صور عائليه تم نشرها للانتقام على النت
  165. قصيده رومانسيه
  166. نكت على المتزوجين
  167. للزوجة النكدية فوائد كثيرة(تـــعــالــو نـشـوف)...!
  168. متجر لبيع الازواج ....!!!!
  169. شويه اسئله و اجابته جاااااااامده جداااااااااا بس اللى هيدخل على مسؤليته...!
  170. حكايه باربى مع الزمان
  171. *·~-.¸¸,.-~*قوانين كرة القدم عند البنات*·~-.¸¸,.-~*
  172. قناه الزمالك الجديده
  173. للبنات والاولاد
  174. المذاهب في الامتحانات
  175. عوز يكمل نصه دينه
  176. لوحات تحذريه غريبــــه
  177. تامر حسنى قبل عمليه التجميل
  178. الكتكوت الشقــــــــــــــــــــى
  179. محدش يخش غير المهيسين
  180. لو رحت القمر تاخد مين معاك من الاعضاء؟
  181. شويه نكت صــــ2010ــــعيديه واللى هيضحك هعوره فى وشه علشان انا صعيدى ههههههه
  182. الدخــــول للمجانــين فقط ...فقط ...فقط
  183. ســؤال للاذكيـــاء فقــط دون الغـــير
  184. نشره اخبار الدار
  185. معلـــش هي دي مصــــر !!!!
  186. الصيدليه /من محمدبوبس20 وعايز الردود طحن دالو عجبتم
  187. اصغر فم فى العالم؟؟ واااااو
  188. Why the chicken crossed the road
  189. البقال / من محمد بوبس
  190. تم بحمد الله تعالى
  191. يوميات الاهلى فى الدورى الانجليزى &quot; الحلقة الاولى &quot; ارجو التثبيت
  192. عبد الحليم حافظ عمل 3 حاجات اراهن ان حد يعملها هههههههه
  193. النجم محمد جعفر اغنية مصر والجزائرهتكسر الدنيا
  194. نكت حلوة يارب تعجبكم
  195. رمزي (بتاع راجل وست ستات )بقى مدرب منتخب مصر
  196. Ico نكت مضحكة
  197. داحنا هنضحك ضوحك كركركركركر هههههههههههههههه
  198. اوبااااااااااااااا اهو هو ده التفاؤل بعينه!!!!!!!!!!!!!!!
  199. عندي احلي نكته
  200. نكت*نكت............ادخل واضحك
  201. صور لازم تدوخكم هههههههههههههههههههههههه
  202. معاناة طالب فى كلية الطب !!!!
  203. الجـــديـد فــى فـــــن النكــــــت ....... بـالصــــورة بس هموتكم هموتكم من الضحك
  204. تعالوا شوفوا اخر اصابات لاعيبه الكوره العالميه . . . هههههههه
  205. الفضايح يا استاذ الفضااااااايح؟؟؟ و(الكاميرا الخفيه) !!!
  206. نكت روعة يارب تعجبكم
  207. اتحدى اى حد يعرف ازاى?
  208. تعليقات مصر والجزائر جامده اوووووووووووى
  209. ما تجيبى بوسة ...!!؟؟
  210. كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟
  211. قصيده حب حزينه
  212. احديث طريقه للغش
  213. الى بيخاف ميخشيش
  214. ارسم حبيبك ؟
  215. ضحك جنان؟؟
  216. البنات بتفهم كل حاجه فى الكمبيوتر تعالو نشوف
  217. دعاء الاساتذه!!!!!!
  218. معلو مات لن تتوقعها؟؟؟؟؟
  219. اتحدى واحد يطلع حرف الحاء؟؟؟
  220. سؤال محرج لكل البنات؟؟؟؟؟؟؟
  221. للاذكيــــــــــــاء فقط!!!!!!!!!!!!!!
  222. تريد انا تعرف غلاوتك عند صديقك؟؟؟؟
  223. ااكتر من 170 مسج من no0osa
  224. اكتب اسمك وشوف نفسك؟؟؟؟؟؟؟؟
  225. اكتب اسمك وشوفل شكلك
  226. نكت جميله اضحك من قلبك
  227. من 1 الي 10 وخلي اي عضو يكتب اسمك علي توقيعه لمدة 10 ايام
  228. مافيش احسن من النسوان!!!!!!!
  229. عملتها كام مره وانت صغير؟؟؟؟؟؟
  230. حوار بين اب وابنه جااااااااامد اووووى
  231. دعء الفاشله!!!!!!!!!!!!!!1
  232. نكت جميل يارب تعجبكم
  233. اتعلم الانجليزيه بطريقه سهله؟؟؟
  234. معادله بتاعت محششين
  235. اجدد نكته فى المنتدى
  236. اعظم قصه حب فى اليابان
  237. تكنولوجيا الصعايده
  238. حب بلا حدود
  239. اكبر فضيحه فى العالم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  240. واحد حب يصيع على الدكتور!!!!!!!!!!!!!
  241. محشش فى الامتحان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  242. عايله ترفع الضغط ؟
  243. دعاء الكسلان قبل الامتحان؟
  244. اساليب الرخامه على حد نايم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  245. 3بنات مجانين تعالو نشوف الحكايه؟
  246. للا ذكياء وبس
  247. نكت على الحشاشين وبس
  248. اضحكو على الاغبياء
  249. اتحداكو تقرؤها مرتين
  250. قصه حبيب لحبيبته الخائنه!!!!!!!!