الملاحظات

ارشيف المنتدي هنا تجد المواضيع القديمه والمتكرره والمحزوفه والمخالفه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

ahmedlova99
Star شرح اكبر شركات الربح فى العالم neobux

شرح اكبر شركات الربح العالم neobuxشرح اكبر شركات الربح العالم neobux

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
مقدمة لابد منها

ماهى شركة نيوبوكس

هى الشركة الأولى على العالم فى مجال الربح من الانترنت PTC : paid to click و العالم كله و كل المشتركين فيها بيشهد بمصدقايتها

يعنى فلوسك فى مكان مضمون والا مكنتش بقت الأولى على العالم

شركات ال ptc يعنى الشركة بتديك شوية اعلانات فى اليوم كل اللى بتعمله انك بتضغط على الاعلانات دى و كل اعلان بـ 1 سنت و بيختلف

الثمن من شركة لشركة حسب سياستها

طب و هى الشركة هتجيب فلوس منين عشان تدفعلى ؟

(الشركة بتكسب ازاى )

لنفترض مثلا دلؤتى انا صاحب شركة تمام ؟ و عايز اعلن عن الشركة دى و الناس تعرفنى عن طريق الانترنت تمام ؟ طبعا فى طرق كتير بس احنا هنتكلم عن الطريقة بتاعتنا

هروح انا مثلا صاحب شركة اهوه هروح لشركة اعلان زى نيبوكس و اديها بانر للشركة بتاعتى و اللينك بتاع الموقع بتاع الشركة تمام ؟ و اقولها مثلا على كل زائر هيدخل على الموقع بتاعى انا هدفعلك 10 سنت

تروح الشركة الناصحة بقى (نيوبوكس) تجيب ناس زينا كدة و تديهم على الاعلان 1 سنت و تاخد هى الباقى و بتكون قوة الشركة بقى فى سياستها و ازاى تقدر تجذب المشتركين ( اللى هو احنا ) على فكرة الاسعار دى مجرد مثال عشان بس نوضح ان الشركة بتكسب

طب تمام الشركة كسبت الحمد لله و الف مبروك عليها

انا بقى هكسب ازاى

أولا : هنتفق على حاجة هنعتبر الشركة انها مصدر دخل ثانوى مش رئيسى يعنى مش تتخيل انك هيبقى ليك مرتب بقى و هيبقى معاك الآلاف من أول شهر لا انا مش بوصفلك على منجم دهب . هو اه منجم بس لو انت شغلت دماغك صح فيه و ده مع الوقت

ثانيا : حكاية الضغط على الاعلانات دى مش هتاخد منك 5 دقايق فى اليوم تضغط فيهم على اعلاناتك كلها و يبقى انت كدة خلصت شغلك فيها النهاردة

ثالثا : خمس دقايق فى اليوم مش وقت يعنى احنا اقل واحد فينا بيعيش على النت كل يوم ب3 - 4 ساعات فا ليه مجربش مش هخسر حاجة انا بصيتلها كدة و كسبت الحمد لله

ماشى نكسب ازاى بقى ؟

دلؤتى الشركة بتديك كل يوم فى متوسط 10 اعلانات و بيختلف ثمنها من 1 سنت او نص سنت او 0.1 سنت تمام ؟

طب هتقولى ماهى كدة مش جايبة همها يعنى سنت على الاعلان مش مبلغ

معاك حق مش مبلغ بس احنا اتفقنا فوق اننا مش هنعاملها على انها مصدر دخل رئيسي بس اطمن هى هتفضل مأشفرة كدة بس اول اسبوعين اشمعنا ؟

بعد كدة الشركة هتفتحلك خاصية اسمها الريفيرال المباشر . يعنى ايه ؟

يعنى انت دلؤتى كل ما تجيب واحد للشركة عن طريقك انت بتاخد عليه عمولة 50 % من ارباحه من غير ما ارباحه تقل يعنى مثلا الراجل اللى انت جبتو ده كسب مثلا النهاردة دولار تمام ؟ بتروح الشركة دفاعلك من جيبها 50 سنت من غير ماهو حاسبه يتأثر خااااااالص يعنى انت لو جيبت 4 عن طريقك و بيكسبو فى اليوم نفس مكسبك يعنى كدة انت ربحك فى اليوم هيزيد الضعف ده غير بح الاساسى يعنى اضرب ربح فى 3 يعنى ربحك فى تزايد مستمر و انت و شطارتك بقى تعرف تجيب كام ريفيرال

و فى خاصية تانية بتنفرد بيها الشركة لأنها طبعا الأولى عالميا فا هتلاقى فيها اللى مش عند حد

(
اسمها تأجير الريفيرال) ازاى ؟

يعنى انت دلؤتى بتأجر 3 من اللى شغالين فعلا من الشركة و بتاخد عمولة على ارباحهم بردو ب و بتبقى بردو 50%

ماشى انت ممكن دلؤتى تدخل الشركة عن طريق حد صح ؟ يعنى تبقى الريفيرال بتاعه ( ده هيضرنى فى ايه و هيفيدنى فى ايه)

أولا : مش هيضرك خالص لأن قلنا كدة كدة ارباحك مش بتتأثر هو بس بياخد عمولة

و كدة كدة لو انت دخلت الشركة كدة بطولك يعنى من عن طريق حد فا الشركة بتاخدك تبيعك لواحد من المشتركين الكبار و بياخد بردو عليك العمولة بس بيدفع للشركة تمنك و انت مش بتاخد حاجة من التمن ده

ثانيا : تعالى بقى نشوف هنكسب ايه ؟ دلؤتى انت لو دخلت مثلا عن طريق واحد عربى و يا سلام بقى لو مصرى تمام ؟

هتلاقى هيراعيك و هيتهم بيك مش عشان سواد عيونك بس لأنو مش هيكسب غير لو انت كسبت لأن عمولته على ارباحك و حط تحت ارباحك دة 43 خط يعنى انت لو دخلت عن طريقه و مضغطتش على الاعلانات و كسب فا هو مش هيكسب منك حاجة يعنى هو مصلحته ان انت تكسب اهممم حاجة

كدة خلصت المقدمة ندخل بقى فى المفيد ؟

أولا : عشان تشترك فى الشركة لازم يكون عندك حساب على البنك الألكترونى ( متدخضش اوى كدة ) هنعمل واحد حااااالا

البنك الألكترونى الافضل و اللى انا بتاعمل معاه شخصيا هو الاليرت باى
pay

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

شرح اكبر شركات الربح العالم neobux

كدة احنا بقى لينا حساب فى البنك
نيجى بقى للمهم للشركة نفسها
ندوس على البانر ده عشان ندخل على الشركة

و نبدأ الشرح

بعد كدة الشركة هتبعتلنا رسالة على الايميل و فيها كود هنكتبه هنا

كدة احنا بقينا بالفعل مشتركين فى الشركة
و ده شرح للحساب

طب تمام فهمنا الاكونت
ازاى بقى هضغط على الاعلانات عشان اكسب ؟

هنضغط على الزرار اللى مكتوب عليه رقم 7 فى الصورة اللى هو view advertisements
هتظهرلنا اعلانات النهاردة و هنضغط عليها بالشكل ده

و ده اثبات دفع على الاليرت باى ب 6 دولار عشان نأكد مصداقية الشركة

كدة احنا خلصنا شرح
لو فى اى استفسار انا تحت أمركم . ولو الموضوع عجبكو هنزل استراتيجيات للشركة ( بتبقى حاجة كدة زى جدول معين من الخطوات بنمشى عليه عشان نكسب مكسب معين خلال الشهر مثلا )
وو ممكن تشرفونى على الاكونت على الفيسبوك

من مواضيعي في كريزي مان

• شرح اكبر شركات الربح فى العالم neobux
  •